GAZ 53F ja 52 erinevustest ja üksikasjadest
#12

Martti Kirjutas:Midagi muud peale pildi lisada nagu ei oskagi... GAZ 53F
Selle auto seos 53F-iga seiseneb vaid iluvõres.53F-ist ei tehtud kunagi kallurversioone.Pigem on see olnud kunagi GAZ-93 või selle analoog 52 lühikesel baasil.Sellele viitab iseloomulik kast.Peale selle,53F oli pika baasiga,raam iseenesest samane 53A baasmudeli raamiga.Ja see kast pika raami peal?Iluvõre ei tee veel mudelit.
Ja tegelikult...MIs siis tegelikult mudeli määraks?Mina vastust ei tea.Vene ajal ju kap.remondid.Ja mõni asutus ehitas olemasolevale paberile juurde auto mida kunagi mingi tehas polnud tootnud.Segu mitmest mudelis,igalt midagi.Kui keegi pärnakatest viitsiks uurida endise Pärnuu ETKVL-i Zil kallajaid,ehk leidub 70. lõpu-80 alguse fotosidki neist ime \"Zahaaridest\"
Aga,kui leiaks kuskilt praegu ühe väliselt õige ja ka paberite järgi õige(paberidki ei tee mudelit) 53F,aga sel on paigaldatud tavaline 51/52 R6,siis kas tegu on ikka 53 F-iga?Tean ühte 53F mis töötas kuni avariini 74 aastal,kuini sinnamaani oli ka armatuur algupärane,aga mootor oli seal juba kordi vahetatud ja asendatud tavalise vahetusfondist saadud 51/52 R6-ga.Väidetavalt oli pea võimatu või siis ülikeeruline saada forseeritud varianti.Pärast avariid paigaldati selle auto numbrid lihtsalt Tallinnast Side baasist asenduseks hangitud pika baasiga 52-le.Ja nii lõpetaski see kunagine Side-baasi 52 oma maise teekonna miskil ajal ikka 53F-ina.Ja selliseid stoorisid võib vene ajast ja vene masinate juurest leida hulgi.
Lugupidamisega,Flanagan
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne