UUS PÄÄSTEAKTSIOON - IKARUS-66
#26

kris Kirjutas:Olen sinu ja teiste sõnavõtjatega nõus, 35k on veidi üle paisutatud, kuid see on hind mida on küsitud, selliste busside puhul kahjuks pole ka alternatiivi, et lähen järgmise mehe kuuri alt ostma. Samas kogudes kuu ajaga kokku summa X, on meil võimalik peremehe juurde kaupa tegema minna. Pole praegu mõtet hakata hinda tingima, teadmata kas meil on olemas vastav raha ja niisama kõvatamine suht mõtetu tegevus. Kui saame bussi kätte odavamalt kogutud summast, siis ülejäänud raha puhul tasaarveldus.

TÄHTIS ON PIGEM EESMÄRK MITTE TEE KUIDAS SINNA JÕUTAKSE

Ok eesmärk on tähtis kuid samas võiks ja peaks olema mingi alternatiiv juhuks kui \"alet\" ei tehta ja kasvõi \"marketingi nipina\" a la :...kui kokkulepele ei jõuta siis ostetakse alternatiivne masin .Ja ma kahtlen väga et lähema paari kolme aasta jooksul ilmub kuskilt välja kamp hulle kes tahaksid vana Ikarussi osta...
iseasi kui need \"õnnetud hansapanga väikeaktsionäärid\" tahaksid/taipaksid enda üleliigset raha paigutada.
TAK on juba ammu kõvatanud et ostaks jne... aga mis on saanud Türil vanaraus seisnud Ikarusest???

Läheb küll OT aga pakuks välja: Gaz AA mis on 90% komplektne vajab tõsist taastamist.Hinda küsiti 1000 EUR ,väidetavalt pidid ka \"kiluvargad\" e lättlased autot himustama.

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta


Sõnumeid selles teemas
UUS PÄÄSTEAKTSIOON - IKARUS-66 - Autor: kris - 30-03-2005, 16:02 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne