07-05-2005, 21:41 PM
Nagu siinsetest sõnavõttudest aru olen saanud,siis kõige enam ohustavat Kuusakoski konkreetselt Kohtla-Järve TA-d.Äkki siis püüda see esimesena ära päästa?
Ikarus-tasuks enne ära oodata hr.Jaanuse arvamus,siis vaadata edasi.See vahetusvariant TA-6-1-ga,mis väidetavalt müügis on ka teoreetiliselt mõeldav.
Kolhida KAZ-608V peaks tühjalt (ilma haagiseta) kaaluma kuskil 3 tonni (see siis ikka ratastel ja mootoriga masin).Neil,mis praegu põhimõtteliselt saadaval,hinnaks vähemalt Kuusakoski hind korda kaal.Ehk siis suurusjärk 5-5,5k EEK.
Ikarus-tasuks enne ära oodata hr.Jaanuse arvamus,siis vaadata edasi.See vahetusvariant TA-6-1-ga,mis väidetavalt müügis on ka teoreetiliselt mõeldav.
Kolhida KAZ-608V peaks tühjalt (ilma haagiseta) kaaluma kuskil 3 tonni (see siis ikka ratastel ja mootoriga masin).Neil,mis praegu põhimõtteliselt saadaval,hinnaks vähemalt Kuusakoski hind korda kaal.Ehk siis suurusjärk 5-5,5k EEK.