poleerimine
#10

Ärge nii hoogu ka minge nende vask-nikkel-kroom-vask jne kihtidega. Vask kroomi all aitab ebatasasusi siluda ja annab parema ilmastikukindluse, kui pole tingimata kohustuslik. Ma lasin kroomi alla vasekihi panna ja siis poleerisin üle, pärast seda viisin veel detaile, mis polnud vasetatud, vaid neile lasti kroom otse peale. Nüüd, 3 a möödudes, pole mingit vahet märgata, aga jah, eks vasetamata detail võib aastate pärast võib ussitama hakata.

Eemaldada saab vana kroomi väga edukalt teravaks ihutud kolmnurkviiliga, tavalise rauaviiliga või relaka lihvkettaga, siis järjest peenemad liivapaberid, poleerid ikka rohelise pasta ja pöörleva vildiga, kõige lõpus vildi ja mootoriõliga. Kroomimisse viidav detail peab sama moodi läikima, nagu ta läigib kroomitult.

Kõige mugavam on lihvida mootori otsas oleva puust kettaga, millel on vilt peale löödud ja vildi peal liivapaber.

Tinatada on ainult siis vaja, kui on sügavad roostejäljed sees, mul olid õhukesed roostejälje, need ma lihvisin lihtsalt välja, metalli mahakäiamise teel.

Motoroller Tuula kroomjuppide eeltöö peale läks mul umbes paar päeva.


to Feliks

Kroomikuningas Martin (5143420) tegeleb kroomimisega otsast lõpuni, aga tema öeldud hind 1200 kr/dm2, 50 kr poldipea, oli mulle absoluutselt vastuvõetamatu, sellepärast tegingi eeltöö ise ära, samas, vanne kodus üles ei pane, ehk vasetamine/kroomimine tuleb lasta teha.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
poleerimine - Autor: feliks85 - 13-05-2005, 20:29 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne