F.Escort Mk3 Cabrio
#2

Eelmine pühapäev (05/06/05) tekkis hetk vaba aega ja sai alustatud juhipoolse esivedru vahetusega. Amort koopa pealt lahti ja voilaa!!! Vana vedru kokkusurumiseks sai kasutatud mingit üsna raskesti seletatavat nurgikut, mille pooli kruustangide põhimõttel kokku keerata sai. Kolm vedrukeerdu üheltpoolt, seejärel traadiga kinni, siis kolm teiselt poolt jne. Krdi pikk see vana originaalvedru! Uus vedru tundus vähemasti pikkuses kolmandiku võrra lühem olevat ning selle kokkusurumiseks tundus parim vahend nn. \"klaveritooli\" tüüpi metallist tool, mille vahele sai vedru aetud, kokku pressitud ja traadiga kinni seotud. Tugevast terastraadist seotised kippusid katkema Sad
Neljapäev 09/06/05 uus vedru alla. Pooltelg ronis oma pesast välja ja puistas enda alla kuus metallkuuli. Veits nuputamist ja esisilla lammutamist ning lego sai uuesti kokku. Uus vedru on mõnusalt jäik ja ma ei jõua ära oodata, mil ülejäänud vahetatud saavad Smile Vast järgmised lähevad libedamalt Smile Läbisõidule lisandus peale tehtu valmimist, keset ööd 3 testkilomeetrit. Kui hommikul on ilus ilm, siis vuristab autoga mõnusalt tööle Smile Suvi on ilus!!!

Aaa! Lisaks on vahepeal väklja tulnud, et see mootor poetab oma maksimaalse pöördeeemomendi just 3200-3400 pöörde kandis välja, siis ei saagi nagu eriti nuriseda, et sealkandis ka kiirendus uimasemaks muutub.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
F.Escort Mk3 Cabrio - Autor: Alts - 02-06-2005, 01:04 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne