Viimaste aegade edukad päästeaktsioonid Tartu tehase toodangu päästmiseks vanarauastamisest on kindlasti kõikide vanatehnikahuviliste hingi rahustanud kuid...
Utiili on lähipäevil minemas järjekordne furgoonauto. Seekord on ohvriks piimaveofurgoon TA-37601, väljalaskeaastaga 1982, kerenumbriga 30.
Piimevoeks mőeldud furgoonautosid mudelinimetusega TA-37601 valmistati
Tartus väikeseeriatootmises kokku 40 eksemplari. Tänaseni on teadaolevalt
säilinud vaid kolm sellist furgoonautot.
Auto tänane omanik on otsustanud peagi masina vanarauaks müüa. Auto on iseenesest rahuldavas seisukorras - viimati käis tehases kapremondis 1992. Siiski on omanik nõus masinast loobuma u. 5000 krooni eest. Muul juhul algaks lammutus paari päeva pärast.
Fotod masinast: http://kodu.pri.ee/ta/index.php?sisu=baas&ID=255
Millised on teie emotsioonid ja arvamused, eelkõige nende omad, kellel on osalus hetkel vabana seisvas kogutud 10000-s summas?
Utiili on lähipäevil minemas järjekordne furgoonauto. Seekord on ohvriks piimaveofurgoon TA-37601, väljalaskeaastaga 1982, kerenumbriga 30.
Piimevoeks mőeldud furgoonautosid mudelinimetusega TA-37601 valmistati
Tartus väikeseeriatootmises kokku 40 eksemplari. Tänaseni on teadaolevalt
säilinud vaid kolm sellist furgoonautot.
Auto tänane omanik on otsustanud peagi masina vanarauaks müüa. Auto on iseenesest rahuldavas seisukorras - viimati käis tehases kapremondis 1992. Siiski on omanik nõus masinast loobuma u. 5000 krooni eest. Muul juhul algaks lammutus paari päeva pärast.
Fotod masinast: http://kodu.pri.ee/ta/index.php?sisu=baas&ID=255
Millised on teie emotsioonid ja arvamused, eelkõige nende omad, kellel on osalus hetkel vabana seisvas kogutud 10000-s summas?