Kas saab asja?
#3

mossepower Kirjutas:Mootor on sama ka GAZ-69-sal ja 67-l, neid ika leidub. Enam-vähem sama mootor on ka bussidel Nysa ja žuk, kuid nendes toimus mingi klappide kaldenurga muutus. Tagasildu oli pobi meestel alati ka tagavara, kuna Pobi kardaanirist purunes kui seda kogu aeg ei õlitatud. Probleeme võib tekkida Pobi orig. esisillaga, millel on mingid imelikud amordid ja vene ajal pandi pea kõigile GAz-20-ele 21 teleskoobid.
On ju foorumlasi kellelt saab asjatundlikku nõu küsida.Hr.Kuldssaar ja Valdo näiteks.Usutavasti mootori ja käigukastiga ei tohiks probleeme tekkida.Need pole veel haruldased.Mootorit kasutati GAZ-69-al.
67-l,aga on sootuks teistsugune mootor.Tagasildugi arvatavalt leiab.Põhjus miks Pobidele paigaldati Volga tagasildu polnud aga mitte kardaaniristis vaid silla ehituses.Volgale sai endale hüpoid peaülekande ja poolkoormatud poolteljed,(sellised olid ka mossedel ja ladadel)pobil aga olid veerandkoormatud poolteljed,rattarumm istus koonusega võlli otsas,pingutati seda suure mutriga.Sugugi haruldane polnud see,et pobi kaotas ühe veoratastest.
Pobidel ja ka esimestel Volgadel olid kasutusel hüdraulilised hoobamaordisaatorid,esisillas täitis amordisaatori hoob ühtlasi ka ülemise õõtshoova ülesandeid.Probleemiks oli,et amortides ei püsinud õli sees.Kuivõrd selliseid amorte saada on ei oska küll öelda.
Lugupidamisega,Flanagan
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Kas saab asja? - Autor: Bobik - 26-06-2005, 10:29 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne