22-09-2005, 23:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2005, 23:22 PM ja muutjaks oli usku.)
kui ainult 3000 km aastas sõitu tuleb, siis on esmatähtis roostekindlus, odav kindlustus, et vargad ei taha, et pidurid kinni ei jääks ja elekter ei hulluks - seismist saab sel juhul palju olema. isegi kui on kehva veermikuga auto, peaks ta sellise läbisõidu juures aastaid kestma, mistõttu probleemseks faktoriks vastupidavus niiväga olla ei saa. samuti ei ole mõtet osta (vana) autot sellise arvestusega, et ta 10 a vastu peaks -> niikuinii saab autost enne siiber ja 10 a mädaneb igasugune auto ära, kui mitte hooldada. ja vastupidiselt - ei mädane ei opel, škoda ega mosse, kui neid vastavalt töödelda. nagu ma kusagil teemas juba soovitasin, oleks selline hea ja odav auto škoda felicia. kui saad kätte hea kerega masina, seda kord aastas kellelgi roostevastaselt töödelda lased ja ainult 3000 km aastas sõidad, kestab ta vabalt seni, kuni ära tüütab. plussid: kindlustus on odav, elekter ei saa hulluks minna ja vähemalt üks 18 kuud õues muru peal seisnud masin toimis pärast väga bro\'lt ilma liikumasaamiseks jõumeetodeid rakendamata
U
@ viimasel ajal palju automüügikonsultatsioonidega tegelenud
EDIT: ise sõidan 96 a japsiga ning väga rahul ka sellega (Y) ei lagune nad ühti
U
@ viimasel ajal palju automüügikonsultatsioonidega tegelenud
EDIT: ise sõidan 96 a japsiga ning väga rahul ka sellega (Y) ei lagune nad ühti