06-02-2019, 00:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2019, 01:09 AM ja muutjaks oli Wiki432.)
Tuli üks mõte sellest keevitusest. KT818 kannab 15 amprit sellise radiaatoriga. On pisike võimalus, et mootor on tuksis, tarbib rohkem. Ja veidi suurem võimalus, et mootori lülitusrelee või tema juhtmetega on mingi probleem. Kui päästikut ei vajutata, lühistab relee mootori klemmid omavahel, et toimuks kiire traadi pidurdus. Kui nüüd päästikut vajutada, peab lühis enne ära kaduma, kui juhtvool peale antakse. Kui lühise katkestamine jääb hiljaks, on transistor koheselt läbi, sest juhtelektroonikas pole ülekoormuse kaitset, puudub isegi labane eeltakisti.
Edit: 15 amprit eeldavad muidugi seda, et pind transistor-radiaator on ideaalses kontaktis. Termopasta peaks ka vahel olema.
Edit: 15 amprit eeldavad muidugi seda, et pind transistor-radiaator on ideaalses kontaktis. Termopasta peaks ka vahel olema.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.