21-09-2005, 09:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-09-2005, 09:18 AM ja muutjaks oli Ishijupp.)
Karburaatorid on uued, tihend õhuke, tihendi silikooniga paigaldatud... kardan, et siin viga pole. Tsikkel ise võttis jalad alla ja on enamuses juba tuppa kolinud , lammutan mootori laiali ja panen erakordselt hoolikalt kokku tagasi, eks siis näe. Sõber rääkis, et Liqui Moly seerias pidi leiduma lisaõhu avastamise vahend- aerosool, mida kahtlasele kohale pihustatakse- kui imeb sealt õhku, siis ajab pihustamise hetkel pöörded püsti. Kui jama jätkub, eks siis pea proovima.
Küsiks veel siinolijate arvamust- kui mootor kord juba tükkideks on, kas tasub / on mõtet mootoril totaalne laagrivahetus (mõne kvaliteetse margi - n. KOYO) ette võtta? Mida see annab ja kas vaev tasub?
Küsiks veel siinolijate arvamust- kui mootor kord juba tükkideks on, kas tasub / on mõtet mootoril totaalne laagrivahetus (mõne kvaliteetse margi - n. KOYO) ette võtta? Mida see annab ja kas vaev tasub?