12-09-2014, 01:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2019, 08:57 AM ja muutjaks oli TeeTL.)
Sellesuvine "facelift".
Kuna roostet hoiab koos veel ainult värv, oli vaja uut ja paksemat kihti peale. Pintseldatud said esitiivad, kapott, pagasnikuluugialune, stanged. Stanged muidugi ei roosteta, küll aga olid nende sisekonstruktsioonid üsna kokku kukkunud.
Midagi stange sisestest raamidest sai jälle kokku tagasi tinutatud.
Lisaks suutsin vahetult enne tööde lõppu olla liikluses hooletu, ja lajatada pealinna liikluskeerises ühele õnnetule citreunile sabast sisse.
Mõnesmõttes oli isegi õnne - tagastange oli värvitud, esimene veel mitte. Kogutulemusena ei juhtunud midagi katastroofilist, enamvähem sai korda. Aga ikkagi, pärast stangetükkide liimimist, võrguga sidumist, pahteldamist ja värvimist tulid uuesti mõned mõrad sisse ja ei viitsinud enam otsast peale alustada.
Niikuinii on ka kere mõnest eriti ebamugavast kohast sõelapõhjani ussitand ja pikka pidu pole loota.
Sedasi juhtuski, et esistange jäi pärrast korrastamist mitte just 100% korralik
Kuna roostet hoiab koos veel ainult värv, oli vaja uut ja paksemat kihti peale. Pintseldatud said esitiivad, kapott, pagasnikuluugialune, stanged. Stanged muidugi ei roosteta, küll aga olid nende sisekonstruktsioonid üsna kokku kukkunud.
Midagi stange sisestest raamidest sai jälle kokku tagasi tinutatud.
Lisaks suutsin vahetult enne tööde lõppu olla liikluses hooletu, ja lajatada pealinna liikluskeerises ühele õnnetule citreunile sabast sisse.
Mõnesmõttes oli isegi õnne - tagastange oli värvitud, esimene veel mitte. Kogutulemusena ei juhtunud midagi katastroofilist, enamvähem sai korda. Aga ikkagi, pärast stangetükkide liimimist, võrguga sidumist, pahteldamist ja värvimist tulid uuesti mõned mõrad sisse ja ei viitsinud enam otsast peale alustada.
Niikuinii on ka kere mõnest eriti ebamugavast kohast sõelapõhjani ussitand ja pikka pidu pole loota.
Sedasi juhtuski, et esistange jäi pärrast korrastamist mitte just 100% korralik