04-10-2001, 14:52 PM
Seda, et käisin 1988a. nn. VDNH-l, e. ehk vene ``Hannoveri messil``. Seal siis eksponeeriti GAZ 3102 välimusega ja GAZ 14 moto ja kastiga Volgat. Nii, et V8 uus volga on olemas ja ilmselt eksisteerivad väikeseeriad tänapäevani, kuna nüüd on olemas publik kellel on tahtmist ja võimalusi sellist pilli omada.
Kommentaarid Pobeda kohta:
Väidetavalt toodeti 1946.. 1949 (1951) osa Pobedasid R6 e. nn. GAZ 51 e. mootoritega. Tegelikkuses olid neil peal siiski GAZ 11-73 mootorid.
Need mootorid on üldse huvitavad. Neid hakati venemaal tootma kolmekümmnendate lõpus. Väidetavalt olid nad FORD-i koopiad nagu toolased GAZ-id kõik (GAZ A; GAZ AA; GAZ AAA; GAZ M1; GAZ MM).
Ilmselt teate , et GAZ 51 mootori kepsu alumine pea paikneb ebasümmeetriliselt kepsusääre suhtes (mootori pikisihis), mis on üheks põhjuseks, et 51 moto ei kesta. Selle võttega on vähendatud mootori pikkust so. GAZ 20 Pobeda R4 on praktiliselt GAZ 51 viie silindri pikkune.
Vanad mehed räägivad et vene transportööridel olud peal 51 mootori analoogid, aga pikemad ja sümmeetrilise alumise peaga kepsud (nagu GAZ 20 Pobeda ja GAZ 69), need motod olla olnud pööriskambriga ja kannatanud kuni 4500 pööret.
Olen kindel , et pobile ilma juurdelõikuseta V8 peale ei mahu, kuna koopad on 16`` rataste jaoks väga lahmakad.
Mis puutub GAZ 20/51 mootoritesse, siis vanasti olid kolbidel topelt õlirõngad ja väidetavalt lestsid mootorid kauem (pea 100000). Minul kogemused ainult nn. kaasaegsete ühe õlirõngaga kolbidega. Kasutades terasest kolvirõngaid kestis mootor ca. 60000, malmist rõngastega vaid 40000.
Muuseas
Mul on olemas hulgaliselt Pobeda ja GAZ 69 jubinaid, vähemhulgaliselt GAZ 21 jubinaid.
Mõne eest tahaks midagi saada, midagi annaks niisama ära.
Kommentaarid Pobeda kohta:
Väidetavalt toodeti 1946.. 1949 (1951) osa Pobedasid R6 e. nn. GAZ 51 e. mootoritega. Tegelikkuses olid neil peal siiski GAZ 11-73 mootorid.
Need mootorid on üldse huvitavad. Neid hakati venemaal tootma kolmekümmnendate lõpus. Väidetavalt olid nad FORD-i koopiad nagu toolased GAZ-id kõik (GAZ A; GAZ AA; GAZ AAA; GAZ M1; GAZ MM).
Ilmselt teate , et GAZ 51 mootori kepsu alumine pea paikneb ebasümmeetriliselt kepsusääre suhtes (mootori pikisihis), mis on üheks põhjuseks, et 51 moto ei kesta. Selle võttega on vähendatud mootori pikkust so. GAZ 20 Pobeda R4 on praktiliselt GAZ 51 viie silindri pikkune.
Vanad mehed räägivad et vene transportööridel olud peal 51 mootori analoogid, aga pikemad ja sümmeetrilise alumise peaga kepsud (nagu GAZ 20 Pobeda ja GAZ 69), need motod olla olnud pööriskambriga ja kannatanud kuni 4500 pööret.
Olen kindel , et pobile ilma juurdelõikuseta V8 peale ei mahu, kuna koopad on 16`` rataste jaoks väga lahmakad.
Mis puutub GAZ 20/51 mootoritesse, siis vanasti olid kolbidel topelt õlirõngad ja väidetavalt lestsid mootorid kauem (pea 100000). Minul kogemused ainult nn. kaasaegsete ühe õlirõngaga kolbidega. Kasutades terasest kolvirõngaid kestis mootor ca. 60000, malmist rõngastega vaid 40000.
Muuseas
Mul on olemas hulgaliselt Pobeda ja GAZ 69 jubinaid, vähemhulgaliselt GAZ 21 jubinaid.
Mõne eest tahaks midagi saada, midagi annaks niisama ära.