"Kopikalise" Žiguli põhjal toodetud väikekaubikud
#29

(16-09-2013, 06:46 AM)miilits Kirjutas:  Teatud aastatel oli eraisikutel keelatud veoautot omada, seetõttu ei saanud neid ka hingekirja.
Terve nõukogude aeg oli eraisikutel veoautode omamine keelatud, v.a.
päris viimased aastad (1988-89 aasta paiku see vist oli, kui esimesed Soomest toodud, eranumbrimärkidega Transitid ja Hiaced Eesti teedele tekkisid). Seepärast on ka nt. Mosse 433 praeguseks haruldus, M402, 407 ja 400/401 baasil valmistatud ja tänaseni säilinud kaubikuid võib aga terve endise N. Liidu aladel ilmselt sõrmede peal üles lugeda. Neid ei müüdud lihtinimesele isegi mitte mahakantuna (nii nagu nt. taksoparkidest oma ressursi täis sõitnud Volgasid müüdi). Leidlik nõukogude inimene lahendas mõnikord olukorra nii, et võttis mõne suurema EW-aegse auto ja ehitas selle kere tagaosa pikemaks ja avaramaks (siitki foorumist on neid pilte läbi käinud). Arvel oli ikka sõiduautona, aga vajadusel sai tagaistme välja visata, kurgikotid asemele laduda ja Leningradi turule kärutada.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne