28-12-2016, 01:07 AM
Ühe vestluse jätkuks, kus inimene oli veendunud, et Ikarusel lülitati mägipidur õhuga.
Mägipiduri nupp oli algul põrandal roolisamba ja istme vahel elektriline. Sealt juhtmed taha kapoti alla kus pildil näha magnetlüliti (punane ring), sealt õhutoru paremale ja all jagunes kaheks - sumbuti klapile ja gaasibuustrile. Hiljem 256-te ajal muudeti põrandal asunud lüliti ära, asendati piduripedaali küljes olevaga. Siis käis juhe lisaks ühe armatuuris oleva lüliti alt läbi ja ka mootori pöörete näitaja seest. Et kuskil 900 pöörde peal mägipidur lahti ühendada.
Lisaks on pildil rohelise ringi sees "tinaka" lisamise prits õhusüsteemi ja enne seda sülitaja, mille küljes puudub voolik maha sülitamiseks. Sinise ringi sees on Talupoja poolt otsitud käivitusabi eetripotsiku ja pritsi kaepidemega.
Mägipiduri nupp oli algul põrandal roolisamba ja istme vahel elektriline. Sealt juhtmed taha kapoti alla kus pildil näha magnetlüliti (punane ring), sealt õhutoru paremale ja all jagunes kaheks - sumbuti klapile ja gaasibuustrile. Hiljem 256-te ajal muudeti põrandal asunud lüliti ära, asendati piduripedaali küljes olevaga. Siis käis juhe lisaks ühe armatuuris oleva lüliti alt läbi ja ka mootori pöörete näitaja seest. Et kuskil 900 pöörde peal mägipidur lahti ühendada.
Lisaks on pildil rohelise ringi sees "tinaka" lisamise prits õhusüsteemi ja enne seda sülitaja, mille küljes puudub voolik maha sülitamiseks. Sinise ringi sees on Talupoja poolt otsitud käivitusabi eetripotsiku ja pritsi kaepidemega.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.