Pobeda M-26 ehitus
#5

Omalt poolt soovitan mõelda elu mõtte üle. Ja teiseks soovitan tõsiselt mõelda Valdo kirjutatu üle, et võiks teostada KGB Pobeda "replika" kui on just tahtmine teha 6 silindriline Pobi. Sel juhul on sel sõidukil vähemalt mingi näitamise väärtus ja samas on huvitav tunnetada mingi ajastu tunnet.
Lihtsalt suvalistest juppidest, ketaspiduritest ja roolilattidest, kokku laotud liiklusvahend ei oma meie vanatehnika- või üldse tehnikakultuuris kuigi kõrget reitingut. St. oma lõbuks võid ju sõita aga vanatehnika sõbrad ja teisest küljest hot rodi mehed sügavad lihtsalt kukalt või peavad peenikest naeru.
Töömaht ei sõltu sellest mida teha, aega ja raha läheb alati palju, seega võiks mõelda ka selle peale, mis selle liiklusvahendi väärtus peale tegemist on. Mina olen oma elu jooksul sõitnud paljude limude ja muidu luksusautodega ning jõudnud järeldusele, et Pobeda luksus ja mugavus saab seisneda siiski ainult originaalsuses ja selles auras, mis selle auto ümber on kujunenud.

Lihtsalt selline hea soovitus.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Pobeda M-26 ehitus - Autor: AinP - 10-07-2006, 16:52 PM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: pkuldsaar - 10-07-2006, 21:29 PM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: valdo - 11-07-2006, 10:08 AM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: AinP - 11-07-2006, 11:18 AM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: Väravamehaanik - 11-07-2006, 13:11 PM
RE: Pobeda M-26 ehitus - Autor: AinP - 11-07-2006, 14:49 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne