VW põrnikas, '66 (1300)
#14

(18-02-2013, 23:39 PM)13piisab Kirjutas:  to-do list:
- vast kojameeste parendamine vedrude pingutamise teel
- kerole mõned uued kofreeritud torud ja veel väike "torkimine"
- lähituledele paari Voldi juurdeleidmine eesmärgiga lisada Luumeneid
- motosse värske õli sisse. Vaatab ilmaennustuse pealt, kas õliks saab motole hästi maitsev SAE50 või midagi külmakindlamat-sünteetilisemat
- kojamehed said lihtsalt uued ja jäävabad. Vedrude pingutamine muudaks niigi vaevaliselt liikuvad abimehed aeg-luubis liikuvaiks...
- kero salongipool on väga hea. Düüs on vist (taas) umbes - peab ikka pappfiltri vahele mõtlema (ja settefiltri "mobilestatsionaarselt" kinnitama)
- tulereleega tuleb vist asju ümber mõelda - kui just keegi ei oska soovitada, kust homme "30", "56", "56a", "56b" ning vast ka "S" (12V) releed või analoogi leida. Selline skeem: http://www.oldvolkshome.com/headrelay.pdf
- õli sai sisse poolsünt

veel paar mõtet:
- ehk jõuab veel panan kero küünla lisatakistiga paralleelselt ühe LEDi, mis näitaks, millega kero arvab end tegelevat. Tühikäigul kuuleb seda küll kero ventilaatori pööretest, aga motol on ju ka teisi pöördeid peale tühikäigu Smile
- TP trummel (sama, mis nuutidest kord ilma jäi) üle vaadata - pidurdamise juurde ei pea vist heliefektid käima

talveralli LK video toob pingereas loodetava "kõrge põrnikalennu" lootuse mõned sajad meetrid madalamale - paistab kiiremat sorti rada olevat ning ilmselt leidub rallil "32kW õhujahutajast" ikka mõni võimekam kiirendaja Smile
aga siiski prognoosin, et LK järel ei ole masinas asjad seal, kus nad katse eel olid. Võib ka juhtuda, et mõned statsionaarselt paigaldatud asjadki (nt kero) on oma kohta või asendit muutnud Toungue
...ja loodame siis libedatele pööretele, mis 32. startija järel aiva libedamaks lihvitakse Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta


Sõnumeid selles teemas
VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 15-07-2006, 12:10 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: North - 25-07-2006, 18:11 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 26-07-2006, 23:07 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 23-08-2006, 21:22 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 03-06-2008, 00:56 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 90Deville - 03-06-2008, 08:38 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 03-06-2008, 10:17 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: pppp - 03-06-2008, 11:35 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: Jesper - 03-06-2008, 15:00 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 90Deville - 03-06-2008, 15:33 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: Style - 03-06-2008, 23:58 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 04-06-2008, 19:35 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 18-02-2013, 23:39 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 22-02-2013, 00:13 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 29-09-2014, 18:11 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: urmet48 - 29-09-2014, 21:40 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne