22-02-2013, 00:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2013, 00:25 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
(18-02-2013, 23:39 PM)13piisab Kirjutas: to-do list:- kojamehed said lihtsalt uued ja jäävabad. Vedrude pingutamine muudaks niigi vaevaliselt liikuvad abimehed aeg-luubis liikuvaiks...
- vast kojameeste parendamine vedrude pingutamise teel
- kerole mõned uued kofreeritud torud ja veel väike "torkimine"
- lähituledele paari Voldi juurdeleidmine eesmärgiga lisada Luumeneid
- motosse värske õli sisse. Vaatab ilmaennustuse pealt, kas õliks saab motole hästi maitsev SAE50 või midagi külmakindlamat-sünteetilisemat
- kero salongipool on väga hea. Düüs on vist (taas) umbes - peab ikka pappfiltri vahele mõtlema (ja settefiltri "mobilestatsionaarselt" kinnitama)
- tulereleega tuleb vist asju ümber mõelda - kui just keegi ei oska soovitada, kust homme "30", "56", "56a", "56b" ning vast ka "S" (12V) releed või analoogi leida. Selline skeem: http://www.oldvolkshome.com/headrelay.pdf
- õli sai sisse poolsünt
veel paar mõtet:
- ehk jõuab veel panan kero küünla lisatakistiga paralleelselt ühe LEDi, mis näitaks, millega kero arvab end tegelevat. Tühikäigul kuuleb seda küll kero ventilaatori pööretest, aga motol on ju ka teisi pöördeid peale tühikäigu
- TP trummel (sama, mis nuutidest kord ilma jäi) üle vaadata - pidurdamise juurde ei pea vist heliefektid käima
talveralli LK video toob pingereas loodetava "kõrge põrnikalennu" lootuse mõned sajad meetrid madalamale - paistab kiiremat sorti rada olevat ning ilmselt leidub rallil "32kW õhujahutajast" ikka mõni võimekam kiirendaja
aga siiski prognoosin, et LK järel ei ole masinas asjad seal, kus nad katse eel olid. Võib ka juhtuda, et mõned statsionaarselt paigaldatud asjadki (nt kero) on oma kohta või asendit muutnud
...ja loodame siis libedatele pööretele, mis 32. startija järel aiva libedamaks lihvitakse
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"