19-12-2006, 23:20 PM
Ei ole küll spetsialist, aga selline mõte tekkis:
Kui teises segulõõris puudub seguklapp, siis selline karburaator ei saagi tühikäigul töötada. Nimelt töötab tühikäigusüsteem ainult siis, kui seguklapp on kinni ja seguklapi taga (allpool) on arvestatav hõrendus. Kui nüüd klapiga lõõri kõrval on tühi lõõr, siis sealt pääseb läbi päris palju õhku ja klapiga lõõris ei teki vajalikku hõrendust, et tühikäigusüsteem tööle hakkaks. Töötab ainult peadoseeriv süsteem.
Nagu ütlesin, ei tunne seda karbussi, aga kas ei pea järsku see teine lõõr üldse kinni olema (tegu on standardkorpusega)? Näiteks: võib olla peab karbussi all olev plaat olema ühe auguga, mille keegi on kaheaugulise (standartse) vastu ringi vahetanud?
Kui teises segulõõris puudub seguklapp, siis selline karburaator ei saagi tühikäigul töötada. Nimelt töötab tühikäigusüsteem ainult siis, kui seguklapp on kinni ja seguklapi taga (allpool) on arvestatav hõrendus. Kui nüüd klapiga lõõri kõrval on tühi lõõr, siis sealt pääseb läbi päris palju õhku ja klapiga lõõris ei teki vajalikku hõrendust, et tühikäigusüsteem tööle hakkaks. Töötab ainult peadoseeriv süsteem.
Nagu ütlesin, ei tunne seda karbussi, aga kas ei pea järsku see teine lõõr üldse kinni olema (tegu on standardkorpusega)? Näiteks: võib olla peab karbussi all olev plaat olema ühe auguga, mille keegi on kaheaugulise (standartse) vastu ringi vahetanud?