Pobeda M20 ´54
#1

Auto üldandmed:
Pikkus/laius/kõrgus: 4665/1695/1590 mm
Tühimass (kuiv): ca 1310 kg
Mootor: püstklappidega R4, 2112 cm3, 82/100 mm
Võimsus: 50 hj
Kütusekulu: 11 kuni 15 liitrit 100 km kohta
Max. kiirus: 105 km/h
Transmissioon: kolmekäiguline käigukast

Autoks M20 pobeda`54 (auto nr. 24 ZES), kere nr: 96818, II põlvkond, beež (DEEP COFFEE 8x342 GLASURIT 18 seeria).
           
Auto osteti 2000 aasta kevadel Lõuna-Eestist peale mida toodi see Saaremaale. Eelmine omanik oli alustanud aluto keevitustega kuid need olid jäänud pooleli. "Tänu" gaasikeevitusele oli auto kere keevitatud kõveraks, uksed ei käinud. Esimene aasta sai auto tehtud seest tühjaks ja edasi mindud pooleli jäänud keevitustööga. Novembriks olid keevitused tehtud ja algasid pahteldamised:
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...equence=13
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...equence=14
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...equence=15
Pobeda jõudis värvi alla alles 2003 aasta 22. mail. Auto sai helepruun, Deep Coffee 8x342 Glasurit 18 seeria:
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...equence=18
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...equence=19
Kokkupanemine oli paari-kolme kuu ettevõtmine ja arvestades et tegu oli esimese projektiga ka veidi keeruline. Selgeks sai õpitud kogu elektrisüsteem ja korduvate armatuurikellade külge/maha võtmine tekitas ka vilumuse kitsastes oludes mutrite ja kruvide keeramiseks.
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...equence=21
Eelmise omaniku poolt paigaldatud 69 kast sai vahetatud pobeda käsikäikudega kasti vastu. Mitmest isendist panime kokku ühe ja tänud originaalseisus kabrio olemasolule (käisime vahepeal vaatamas kuidas ja mis asendis peavad vardad mingi käiguga olema) saime edukalt selle tööle.
Kapotialune peaks olema vägagi originaalilähedane. Küünlajuhtmeid ja küünlaid me vanu ei paigaldanud kuna auto peab ka suviti ringi sõitma:
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...equence=28
Salongi polsterdustööd tehti Kuressaares. Valiti välja võrdlemisi originaalilähedane materjal. Tastasime ka kõik ilutihendid:
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...equence=23
lae võtsime ühelt toorikult:
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...equence=22
uute polstrite paigaldamine oli paras ettevõtmine:
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...equence=24
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...equence=25
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...equence=26
Auto valmis kevadel 2004 peale 4 aastast vahedega renoveerimistööd:
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...sequence=1
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...sequence=2
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...sequence=4
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...sequence=5
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...sequence=6
http://www.foto24.ee/index.php?main=42&a...sequence=8

Paigaldamata veel esiistme taga olev kinnihoidmisköis koos kroomitud otsadega:
   
Auto on olnud paaris pulmas pulmaauto ja käinud ka Tallinnas "Georg Otsa" filmivõtetel (film peaks valmis saama august 2007)
Pobi on sõitnud 3 suve Kuressaares ja selle lähiümbruses, korra Tallinnas.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Pobeda M20 ´54 - Autor: pkuldsaar - 18-01-2007, 10:18 AM
RE: M20 pobeda 1954 - Autor: vad77 - 18-01-2007, 19:23 PM
RE: Pobeda M20 ´54 - Autor: Kevin68 - 15-12-2008, 23:24 PM
RE: Pobeda M20 ´54 - Autor: pkuldsaar - 16-12-2008, 09:13 AM
RE: Pobeda M20 ´54 - Autor: vazmees - 17-12-2008, 17:43 PM
RE: Pobeda M20 ´54 - Autor: pkuldsaar - 04-01-2010, 22:02 PM
RE: Pobeda M20 ´54 - Autor: yukyuk - 24-02-2010, 22:50 PM
RE: Pobeda M20 ´54 - Autor: pkuldsaar - 25-02-2010, 10:01 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne