Jawa kepsu tähistused
#2

Vana 350-se remondijuhend värvitäppide osas kahjuks vaikib - isegi 634 ja 638 omades on toodud ära ainult ülemise kepsusilma/nõelte/kolvisõrmede tähistused. Viimaseid pole avaldatud vast sel põhjusel, et komplektse kepsu puhul ei peagi neile tähelepanu pöörama - press-ist on väntvõlli põses arvestatud piisava varuga, et kepsu alumise tapi läbimõõdu minimaalne kõikumine ei mängi mingit rolli. Pigem läks värvitäppe tarvis kepsude komplekteerimiseks tootmise käigus, et kepsisilma/kepsutapi/rull-laagrite läbimõõtude tolerantsid valikuga paika saada - radiaallõtk peab jääma 8 kuni 12 tuhandiku vahele.

Ülemise kepsusilma pronkspuksi ava peaks olema Ø 15 +0.017// +0.006. Tolerants on jaotatud neljaks: kollane, valge, sinine, punane (järjestus suuremast väiksemaks, vahemike täpsed andmed kahjuks puuduvad). Kolvisõrmed olid jaotatud gruppideks 1 ja 2 vastavalt Ø 15 0.0000// -0.0025 ja 15 -0.0025// -0.0050. Kollase-valge täpi jaoks tuli võtta grupp 1 ja sinise-punase jaoks grupp 2 kolvisõrm. Peale selle olid kolbidel sõrmeava-Ø tähistuseks tähed X (15 -0.0055// -0.0080) ja Y (15 -0.0030// -0.0055), grupp 1 puhul monteeriti Y ja grupp 2 puhul X-kolb.
Vähemalt nii pandi mootorid tehases kokku ...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jawa kepsu tähistused - Autor: fredo - 10-10-2007, 19:02 PM
RE: Jawa kepsu tähistused - Autor: argo1974 - 11-10-2007, 21:33 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne