18-08-2020, 02:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-08-2020, 03:01 AM ja muutjaks oli MetsaVana.)
(17-08-2020, 22:23 PM)inc Kirjutas:(16-08-2020, 01:10 AM)MetsaVana Kirjutas:1. Kontrolli siduri reguleerimist, ei libiseks. Ei tasu ka pikalt all hoida. Kettad võivad kuumaks minna ja kõveraks.(15-08-2020, 21:36 PM)CORRADOg60 Kirjutas:(15-08-2020, 17:54 PM)MetsaVana Kirjutas: Tervitus.Kas sinna Minsk tüüpi mootorratta omad ei käi mitte, nagu vanematel suguvendadel?
Oskab keegi soovitada MTZ09h siduri ketaid?
-MetsaVana-
Tervitus,
Sinna lähevad samad kettad nagu MTZ-05gi aga ma otsin metalist kettaid mitte plastikust.
Muidugi ma ei tea äkki on Minsk tüüpi mootorrattaastel ka nüüd metallist kettad.
Üks mure on veel muidugi ka kasti õli see läks mul keema/ Suitsema läbi õhutus ventiili hakkas valget suitsu välja ajama.
Kast ise oli ka korralikult kuum see võis ka olla põhjus miks siduri haardumine kadus?
-MetsaVana-
2. Kuna läksid suitsema vaheta kettad, Paksus on oluline, 3mm paksud kettad 05-1601026 BELEST või Aretehnika pakub(kui saad võta metallist keraamilise kattega)
3. Mis õli kasutad? Kogu reduktorisse läheb mootoriõli. Kamazi õli oli vist. https://erimell.ee/toode/m10g2-1l/ kogus 3,5L See sidur töötab õli sees. Seega kui lekib hoia taset.
Tervitus,
Seda siduri reguleerimist olen otsinud, kuidas seda õigesti teha. Hetkel tundub, et asi on õige, kuigi kindel pole
Kuna tegu on 2012a isendiga ja mootoriks on tehase poolne Honda 9hp siis sees on metallist sidurikettad. Ise pole teda lahti võtnud.
Masina soetasin mai 2020a. siis sai õlid ära vahetatud. Mootoris 5w30 ja kastis 75w90. Kasti õli soovitati Belest-ist.
Mtz-09 oli enne minuni jõudmist töötanud ca 100/mootori tundi.
Samas kui suitsema hakkas siis sellist siduri/piduri kärsakat polnud oli kerge valge suits ja õlikorgi all oli kerge valge kat nagu oleks niiskus sees.
-MetsaVana-