18-06-2008, 13:09 PM
tänud vastamast, arvatavasti ostan ratta siis lähipäevadel ära. Panen siis ka paar pilti siia üles.
Aga mul on veel küsimus bensiini kohta. Olen sirvinud foorumeid ja tean igasugust jura vene ja lääne oktaanarvu mõõtmiste kohta jne, aga nii vanadele ratastele siiski 95'te (eriti väävlivaba EUROT) sisse ei kalla juba nii madala surveaste tõttu.
Siit ka küsimus et mida te teete surveastme tõstmiseks (lisandid/mehhaniline muutmine?). Võimalus oleks ka venemaalt sisse tuua, aga saarelt venemaale ainult kütse pärast minna oleks liiga kulukas.
Endal näide hea tuua, minu iþ-49'l on silindrit kunagi juba natuke käiatud ja praeguseni sõidab veel vähese alleshoitud 76 oktaanarvuga. Vanaisa sõnul probleemid tekkisid juba isegi >80'ga käivitamisel.
Aga zyndapp666, räägi dokumentide kohta lähemalt. Nullist uuesti dokumentide vormistamine läheb ikka väga kalliks, isegi kui need kuskil veel arhiivis on.
Aga mul on veel küsimus bensiini kohta. Olen sirvinud foorumeid ja tean igasugust jura vene ja lääne oktaanarvu mõõtmiste kohta jne, aga nii vanadele ratastele siiski 95'te (eriti väävlivaba EUROT) sisse ei kalla juba nii madala surveaste tõttu.
Siit ka küsimus et mida te teete surveastme tõstmiseks (lisandid/mehhaniline muutmine?). Võimalus oleks ka venemaalt sisse tuua, aga saarelt venemaale ainult kütse pärast minna oleks liiga kulukas.
Endal näide hea tuua, minu iþ-49'l on silindrit kunagi juba natuke käiatud ja praeguseni sõidab veel vähese alleshoitud 76 oktaanarvuga. Vanaisa sõnul probleemid tekkisid juba isegi >80'ga käivitamisel.
Aga zyndapp666, räägi dokumentide kohta lähemalt. Nullist uuesti dokumentide vormistamine läheb ikka väga kalliks, isegi kui need kuskil veel arhiivis on.