1961. abimootoriga jalgratas V-901
#8

Eks see raami " küür" on selle mõttega, et punnvõrri rohkem mootorrattalikumaks teha, raskuskese ikkagi veidi madalamal.
TeeTL, jutt jumalast õige! Daugavpilsi Lennuväe Sõjakoolis, kus seisid Tu 16 kõrval ka Tu 4 pommitajad, mille peal tuli ka ametit õppida õppejõud rääkis peaaegu sama juttu.
Nimelt oli ühel NLiitu antud B29 piloot kasutanud filmikaamerat ja selle kronstein oli jäänud kabiini raami külge. Esimesed 4 litsensi lendavat kindlust olidki omanud sellist kronsteini...
Veteran.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
1961. abimootoriga jalgratas V-901 - Autor: valdo - 17-10-2008, 01:19 AM
RE: 1961. abimootoriga jalgratas V-901 - Autor: valdo - 17-10-2008, 01:20 AM
RE: 1961. abimootoriga jalgratas V-901 - Autor: TeeTL - 17-10-2008, 12:45 PM
RE: 1961. abimootoriga jalgratas V-901 - Autor: valdo - 20-10-2008, 17:40 PM
RE: 1961. abimootoriga jalgratas V-901 - Autor: marts777 - 17-10-2008, 22:44 PM
RE: 1961. abimootoriga jalgratas V-901 - Autor: Veteran - 21-10-2008, 08:07 AM
RE: 1961. abimootoriga jalgratas V-901 - Autor: Rimsi - 20-02-2016, 23:22 PM
RE: 1961. abimootoriga jalgratas V-901 - Autor: valdo - 21-02-2016, 11:38 AM
RE: 1961. abimootoriga jalgratas V-901 - Autor: kopraonu - 21-02-2016, 14:25 PM
Küüruga raam - Autor: autorestauraator - 17-10-2008, 18:03 PM
RE: Küüruga raam - Autor: TeeTL - 20-10-2008, 17:34 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne