12-12-2008, 21:16 PM
Ma julgeks ka eelkommenteerijale PlyVal64 vastu vaielda. Isegi Euroopa oludes ei transpordita väga tihti veoseid, mis on üle 7 meetri laiad ja sellise pikkusega. Tavalisemad on pikkad või kõrged veosed, kuid erinevate variantide kombinatsioon on alati keeruline lahendada. Seda enam on asi haruldane Eestis, kus ülegabariidiliste vedude puhul on juba 5 meetrit laiust päris arvestatav teema.
Tehnikaajaloo seisukohast on antud juhul veel omaette huvitav fakt, et tegemist on Eestis kohapeal valmistatud sellise suurusklassi veesõidukiga ning mis veelgi põhilisem, tegemist on tsiviilotstarbeks valmistatud praamiga.
Sass1@logistika ja tehnikajaloo huviline
Tehnikaajaloo seisukohast on antud juhul veel omaette huvitav fakt, et tegemist on Eestis kohapeal valmistatud sellise suurusklassi veesõidukiga ning mis veelgi põhilisem, tegemist on tsiviilotstarbeks valmistatud praamiga.
Sass1@logistika ja tehnikajaloo huviline