30-04-2019, 17:05 PM
(30-04-2019, 13:39 PM)olli Kirjutas: Ega asi polegi niiväga sallimises.. 481 üle keskmise vintske pill. Teise käiguga jõudu kirja järgi mingi 60Nm, esimese käiguga 115Nm. Võib prooviks võtta meetrise torujupi ja sinna vastavalt 6 või 11 kg raskuse otsa riputada. Ning siis proovida seda toru teisest otsast üleval hoida. Ma pakun et väga kaua ei jaksa. Ja kui seda nüüd päev otsa teha, siis annab õhtuks tunda küll. Aga eks aastatepikkuse treeningu järel harjub kõigega.
Selge ja võiks olla kõigile arusaadav kirjeldus tegelikkusest! Ja mitte õhtuks ei anna tunda vaid "ühe laksuga" võid oma töökäe randme eluks ajaks haigeks teha! Vast ikak kõik mäletavad anatoomiatunnist, et mitmest luust Inimese käelaba koosneb??? Nende luude omavaheliste ühendustega ei ole vaja lolli mängida! Neid ei remondita nii, nagu puusapähikud uusi pannakse. Vibratsioon, väänamine ja külm on kolm käelaba ja randmete vaenlast. JA nendest luudest 8 on randmeluud elik karpaalluud, mille omavahelist asetust on kõige raskem "mõjutada". Seda kondiväänamist on vaja õppida. JA karpaaltunneli sündroom on laialt levinud raske tõbi.
Tänasel päeval "ainult loll" lõhub oma randmeid kui vajadus lõputult kruvisid puitu keerata. Kipsi panemine on teine teema aga seal pole jälle momendijõhkardiga midagi teha. Kusjuures nende jõhkarditega PEAB olema kasutusel külgkäepide - siis võib ka teatud mahus polte-kruve palgisisse ka keerata! Mingist njuutonist alates peab see vidin trellil kaasas olema ja see pole üldse naljapärast.
Jälle sama "koht": õppinud Insenerid teevad iga päev tööd, et meile veel paremaid ja ÕIGEMAID töövahendeid teha! Kuna töövahendid on muutunud ka peaaegu igaühele kättesaadavaks oma hinnalt, siis on jõllis silmadega väitmine, et mulle lihtsalt meeldib zitasti ja halvemini tegutseda ... lihtsalt loll? Teadmatusest valde vahenditega töötamien on üks asi: just järjekordne Sõber-Naaber suveelamisest sai õigete töövahendite vajalikkusest aru minu omi tarbides ja võttis ka Makita trelli + täristi iseendale ligi! Sest Tal on vaja lähemate aastate jooksul tuhandeid kruvisid keerata ja tavaline Boschi akutrell juba suri koos rannetega ära!