11-06-2010, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-06-2010, 10:51 AM ja muutjaks oli valdo.)
Jälgin neid "imelisandite" teemasid siin foorumis juba mitmeid aastaid. Tekkinud on mitmed lahendamata küsimused. Mitmed neist ksf! 13piisab juba siin esitas, kuid tahan teda täiendada:
5. Ma olen äärmiselt ettevaatlik igasuguse "sodi" lisamisel kütusesse - kes vastutab, kui see seal lisaks "heale" midagi paha teeb? Toon näite - 1980ndatel levis "imeollus", mis pidi mootori seest puhtaks pesema. Tean üht seesugust juhust oma tuttavalt.Ollus pesi sodi lahti, st pesi sodi ringleva õli sisse, mis seejärel ummistas väntmehhanismi sees olevad õlikanalid. Kuna sealsed liugelaagrid töötavad surveõli poolt tekitaval kilel, siis seesinane kilehiht kadus ning metalsed osad puutusid omavahel kokku. Maakeeles - paar vändalaagrit jooksis kokku
Teen edasiseks ettepaneku, et püüame anda konkreetsed vastused esitatud viiele küsimusele. Kui neid ei tule, siis sulgeme teema.
5. Ma olen äärmiselt ettevaatlik igasuguse "sodi" lisamisel kütusesse - kes vastutab, kui see seal lisaks "heale" midagi paha teeb? Toon näite - 1980ndatel levis "imeollus", mis pidi mootori seest puhtaks pesema. Tean üht seesugust juhust oma tuttavalt.Ollus pesi sodi lahti, st pesi sodi ringleva õli sisse, mis seejärel ummistas väntmehhanismi sees olevad õlikanalid. Kuna sealsed liugelaagrid töötavad surveõli poolt tekitaval kilel, siis seesinane kilehiht kadus ning metalsed osad puutusid omavahel kokku. Maakeeles - paar vändalaagrit jooksis kokku
Teen edasiseks ettepaneku, et püüame anda konkreetsed vastused esitatud viiele küsimusele. Kui neid ei tule, siis sulgeme teema.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.