16-06-2009, 18:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-06-2009, 19:44 PM ja muutjaks oli Raudpats.)
Tänane päev tõi sellise teadmise, et minu mootoril on silindripeaga suht nutune lugu. Seda on keevitatud mitmest kohast, no see ei ole mingi uudis.Klapid olid vaga paksu kõntsaga koos ja otsustasin nad puhtaks teha.Oli plaan ka sooveldada. Aga klapisääred loksuvad juhtpuksides ikka väga kõvasti. Ei ole sellist loksu veel kunagi näinud. Säärel on selge kulumise jälg näha. Tuleb hakata mingeid teisi klappe otsima, mida saaks sinna sobitada. Juhtpuksid on silindripeaga ühes tükis, need välja ei käi. Originaalklapid on ühesuurused mõlemad. Sääre läbimõõt 12mm, pea läbimõõt 54 mm ja kogupikkus 170 mm, tööpinna nurk 30 kraadi. Suured klapid ühesõnaga. Ei tule praegu ette , kust selliseid võiks leida. Jossi omad on vist midagi sellist, ei leia andmeid praegu kusagilt. Kui saan 12mm säärega sobivad klapid kusagilt ja need ei loksu juhtpuksi sees , siis on väga hea. Aga äkki on juhtpuks nii kulunud, et peab seda järgmisesse mõõtu hakkama ajama?! Jossi klapil vist on tööpinna nurk 45 kraadi, siis järelikult ka freesi veel vaja... Klapipesa tundub olema samast materjalist, mis kogu silindripea, ei ole sinna eraldi pesa istutatud. Kui keegi oskab midagi asjalikku soovitada, siis tänud igatahes.
[attachment=30291][attachment=30292]
Nõel koos kaanega on siis selline. Ujukit ei ole. Ujuk peaks olema vabalt (st. kinnitamata) ja keskavast peaks nõel läbi käima. Ujuki üles tõustes peaks kahe õlaga hoob suruma nõela ülaosas olevale seibile, see liigutab nõela allapoole ja klapp sulgub. Väga lihtne! Pilt on natuke petlik selles suhtes, et kui need hoovad ripuvad ja siis hakkavad ujuki toimel ülespoole tõusma, siis seni, kuni nad saavutavad horisontaalse asendi, ei juhtu mitte midagi. Edasisel ujuki tõusmisel toimub nõela liigutamine. Aga ujukit ei ole! Ilmselt peab olema ujuki ülemine serv äärtelt kõrgem ja keskelt nõgus. Originaal olevat olnud imeõhukesest plekist mis karburaatoris loksunud vee tõttu läbi roostetas.
[attachment=30291][attachment=30292]
Nõel koos kaanega on siis selline. Ujukit ei ole. Ujuk peaks olema vabalt (st. kinnitamata) ja keskavast peaks nõel läbi käima. Ujuki üles tõustes peaks kahe õlaga hoob suruma nõela ülaosas olevale seibile, see liigutab nõela allapoole ja klapp sulgub. Väga lihtne! Pilt on natuke petlik selles suhtes, et kui need hoovad ripuvad ja siis hakkavad ujuki toimel ülespoole tõusma, siis seni, kuni nad saavutavad horisontaalse asendi, ei juhtu mitte midagi. Edasisel ujuki tõusmisel toimub nõela liigutamine. Aga ujukit ei ole! Ilmselt peab olema ujuki ülemine serv äärtelt kõrgem ja keskelt nõgus. Originaal olevat olnud imeõhukesest plekist mis karburaatoris loksunud vee tõttu läbi roostetas.