fiat 127 mootori probleem
#13

Aga kas te mõtlete ka, et miks sellised asjad juhtuvad just väga tihti peale *syyteprobleeme, külmaga käivitamisi jmt*?

Üks põhjustest on see, et peale süütamata silindrisse sattunud kütus peseb silindrisintelt õli maha ja seejärel hakkab ilmselt kolvirõngaste vahelt läbi imbuma. Volgat näiteks tuues-kahepäevaste käivituskatsete järel oli isendil õlitase tõusnud tiku peal 1 cm võrra. Aga mida teeb bensiini ja õli segu, kui korra selline masin käima saadakse?.

Ise vahetan alati õlid selliste pikkade käivituste jäerel(kliendi autod) ja kui ise pean pikemalt viga otsides mootorit ringi ajama, siis bensupumbale viiv toru ühendan lahti või pigistan tangidega kokku(voolik). Pritsungitel saab alati võtta kütuseregulaatoril vaakumi ära.

Ostan Mini juppe!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
fiat 127 mootori probleem - Autor: xpoint - 17-02-2010, 23:12 PM
RE: fiat 127 mootori probleem - Autor: ahtos - 18-02-2010, 13:17 PM
RE: fiat 127 mootori probleem - Autor: xpoint - 18-02-2010, 14:07 PM
RE: fiat 127 mootori probleem - Autor: nymmik - 18-02-2010, 14:41 PM
RE: fiat 127 mootori probleem - Autor: ahtos - 18-02-2010, 18:51 PM
RE: fiat 127 mootori probleem - Autor: xpoint - 18-02-2010, 19:23 PM
RE: fiat 127 mootori probleem - Autor: korvimees - 18-02-2010, 20:20 PM
RE: fiat 127 mootori probleem - Autor: xpoint - 19-02-2010, 02:13 AM
RE: fiat 127 mootori probleem - Autor: korvimees - 19-02-2010, 09:09 AM
RE: fiat 127 mootori probleem - Autor: xpoint - 20-02-2010, 02:38 AM
RE: fiat 127 mootori probleem - Autor: miniest - 20-02-2010, 11:44 AM
RE: fiat 127 mootori probleem - Autor: xpoint - 20-02-2010, 14:17 PM
RE: fiat 127 mootori probleem - Autor: Qubik - 20-02-2010, 20:50 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne