29-03-2010, 23:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2011, 00:20 AM ja muutjaks oli meli666.)
(29-03-2010, 22:47 PM)kass Kirjutas: Muidu voolu reguleerimiseks käis vist eraldi juhtpult potensiomeetriga kaabli otsas. Muidu traadikeevituse jaoks käib üles vasakule traadi ja gasiklapi juhtimiseks juhtplokk BUSP 1, 506-l ja Meli omal siis uuem, BUSP - 2. Peaks olema vist alles veel skeemid/passid.
Ühesõnaga - on võimalik kasutada traadikeevituse toiteallikana.
Meli jutt pole just 100% tõde...
Kuna antud seadet ongi arvatavasti kasutatud kunagi ainult elektroodkeevitusena (millele viitavad puuduv juhtplokk, etteandekohver ja veel nipet näpet), siis käis see pinge reguleerimine jah ainult sealt paremal asuvast juhtpuldist, pluss siis veel sellest ballasttakisti kapist.
Kui aga kasutatakse seadet traadikeevitusena, siis seda juhtpulti üldse vaja ei ole, kuna pinget ja voolutugevust reguleeritakse etteande kohvri pealt. Nii öelda, see süsteem on siis dubleeritud.
Muideks ega sul seda BUSP 2 elektriskeemi kusagil ei ole?