traktori sumbutaja
#4

(03-05-2010, 12:34 PM)v6sa Kirjutas:  Miks peaks originaaliaustajaid see teemapüstitus üldse huvitama? Originaaliga tööd ei tehta. Või tehakse korda ja nauditakse töö tegemist. Mitte ei piinelda olemasoleva tehnika murede küüsis.

Käepäraste vahenditega odavale "käib-kah" riistale lähenedes ei oma tehaselahendus kuigi suurt tähendust.

Kas T-16 kabiini külge toru kinnitav ühendus on jäik või elastne?

Kui suits häirib, siis tasub see ikka võimalikult kõrgele juhtida (levib suuremale alale ja hajub rohkemate naabrite "rõõmuks").

Vanemal tüübil kabiini pole,on katusesirm mis tudiseb edasi-tagasi.Originaal sumpsi toru otsa on tehtud kõver kaar ja see on suunatud üles. edasi läheb 32 mm toru. Toestasin selle mootori külge kahest kohast. Midagi paremat ma esialgu välja ei mõelnud.Ajab asja ära.
T.T
Vasta


Sõnumeid selles teemas
traktori sumbutaja - Autor: raulp - 02-05-2010, 21:26 PM
RE: traktori sumbutaja - Autor: Talupoeg taluja - 03-05-2010, 08:16 AM
RE: traktori sumbutaja - Autor: v6sa - 03-05-2010, 12:34 PM
RE: traktori sumbutaja - Autor: Talupoeg taluja - 03-05-2010, 13:04 PM
RE: traktori sumbutaja - Autor: aavu - 03-05-2010, 15:25 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne