29-08-2010, 23:16 PM
Nr 1 on kruvi tühikäigu õhuhulga reguleerimiseks.Seal all on piltlikult öeldes väike karburaator, mis segab tühikäigu jaoks hoopis täpsema segu.
Nr 2 on tühikäigu koostisekruvi.
Nr 3 on vaakumregulaatori ots.
Nr 4 on õhuklapi automaatavaja.Avab pisut õhuklappi peale käivitumist ja avanemise määra saab reguleerida punni all oleva kruviga.
Nr 5 on ujukiruumi tuuluturtoru ja peaks minema õhupuhastisse.
Nr 6 on ujukiruumi tuulutusklapi avaja ja ühendab ta ujukiruumi välisõhuga seisval mootoril kuumalt käivitumise lihtsustamiseks.
Tuleb ta ühendada sealt paistva vardaga ja reguleerida nii, et gaas maas avab ta klapi.
Nr 2 on tühikäigu koostisekruvi.
Nr 3 on vaakumregulaatori ots.
Nr 4 on õhuklapi automaatavaja.Avab pisut õhuklappi peale käivitumist ja avanemise määra saab reguleerida punni all oleva kruviga.
Nr 5 on ujukiruumi tuuluturtoru ja peaks minema õhupuhastisse.
Nr 6 on ujukiruumi tuulutusklapi avaja ja ühendab ta ujukiruumi välisõhuga seisval mootoril kuumalt käivitumise lihtsustamiseks.
Tuleb ta ühendada sealt paistva vardaga ja reguleerida nii, et gaas maas avab ta klapi.