24-04-2018, 00:25 AM
(07-08-2017, 20:54 PM)unimüts Kirjutas:(07-08-2017, 20:34 PM)Laurts Kirjutas: Mida teha lahtiste käise tikkpoltidega, eelmine omanik on juba topeltmutrite ja pikemate poltidega seal midagi remontinud, lõdvad on nii ratta kui kastipoolsed mutrid, õli veel ei voola, pidurid töötavad. Kas piisab kui uute tikkudega asi kinni tõmmata või tuleks ikkagi laiali kiskuda kõik, puhastada, uued tihendid vahele jne... Kas PM kaubamajas müüdavad uustoodangu poldid on pädevad?
Ega sul muud üle jää kui tikud välja vahetada. arvatavasti on sirged ja 12mm tikud muutunud pikaks ja peenikeseks.
Õli ei hakka sealt voolama enne kui simmerid ka läbi ja siis õli satub käisesse.
Ise kakuks laiali. Uued tikud sisse (nb mtz esisilla tikud sama keermega, kuid 5mm pikemad - mis ei ole määrav) Uued tikud, uued mutrid, vedruseibid ja kontrollida käiste diftiaukude korrasolekut.
Pädevuse poolepealt - nu kas hiina autod on pädevad? - joppamise värk uustoodangul. Üldjuhul on nad kasutavad.
Tuub keermeliimi ka abiks.
Vaim tuli lõpuks peale ja sai üks pool laiali kistud, olukord pole kiita, tikud tulid kõik koos mutritega välja, kastipoolsed tihvtid välja jooksnud, käise küljes poldiavad kergelt ovaalsed, vedruseibid sisse söönud. Kui tiheda istuga muidu võiks tihvtid avadesse minna, hetkel kasti sisse tuleb vasaraga koputada kuid käise avadest lükkab tihvti sõrmega läbi. Kas võib olla et kastipoolne tihvtiava on kooniline või oli toopäev pingis lihtsalt kulunud hõõrits?
Tänapäeva uustoodangu käist on keegi oma masinale külge keeranud?, näiteks PM Kaubamajas pakutavat https://www.pmkaubamaja.ee/et/kais-t30-38-101.html
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki