16-07-2011, 09:45 AM
Tänud info eest!
Mõõtsin vahepeal oma Rotax 503-l kompressiooni ära, sain 9,8 kg/cm2 mõlemal silindril, mootori spetsifikatsioonis on kirjas 10,8, seega nuputan praegu, kas on veel põhjust kolbe-rõngaid vahetada. Külmast peast tossab küll kõvasti, aga sel ka 4% õlisegu bensiin kasutusel. Tark oleks ilmselt vähemalt uued rõngad panna?
IP
Mõõtsin vahepeal oma Rotax 503-l kompressiooni ära, sain 9,8 kg/cm2 mõlemal silindril, mootori spetsifikatsioonis on kirjas 10,8, seega nuputan praegu, kas on veel põhjust kolbe-rõngaid vahetada. Külmast peast tossab küll kõvasti, aga sel ka 4% õlisegu bensiin kasutusel. Tark oleks ilmselt vähemalt uued rõngad panna?
IP