Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine
#24

(29-08-2011, 17:20 PM)kass Kirjutas:  
(29-08-2011, 15:41 PM)zerblat Kirjutas:  Kuna minu laiem küsimus haakus ühe sapaka külge, siis kasutan kohe võimalust enda harimiseks - kust siis ikkagi läheb piir, kui (ja millistel autodel) tasub originaalvärvi hakata säilitama?

Niipalju olen targemaks saanud, et kui on tahtmine sapakal tehasevärvi säilitada, siis peab see sapakas olema Venemaalt hoolikalt otsitud ja luuratud ning võimalikult paljude pässide ülekuulamise tulemusel soetatud SmileSmileSmile.

Kuid kui hüpoteetiliselt säilitamistväärt masin on endal juba olemas (tõsi küll, Eestist pärit ja veidi väiksema läbisõiduga, kui 3000000km) Smile?

No kes Sulle oskab vastata ja kuidas seda piiri üldse mõõta - protsentides, ruutmeetrites või pascalites? Pole minu teada ühtegi määrust ega isegi soovituslikku direktiivi selle kohta.
See piir peaks jooksma igaühe ajupoolkerade vahelt kusagilt läbi, sisetunde küsimus, oma parema äranägemise asi, peaasi et oled enda ja maailmaga rahul. Lisaks nagu mainitud, oleneb ka objektiivsetest asjaoludest - kui subjektiivne kõhutunne ütleb, et hakkan säilitama vana värvi, siis võimalused selleks peavad olemas olema (seesama värv, materiaalsed ressursid jms). (Joome selle terviseks, et meie soovid ja võimalused kokku langeksid!)

No minu seekordne küsimus oli põhjustatud väitest, et sapakat pole mõtet muul juhul säilitada/taastada, kui vaid siis, kui see Putinile on kuulunud. Kuna väide oli kategooriline, siis hakkasin huvi tundma, millel see põhineb...

(29-08-2011, 18:01 PM)ryblik1 Kirjutas:  Küll aga arvan et üldsus arvab ka et sapikat ei ole mõtet hakata tükiti säilitama ja nikerdama. Lihtsam oleks osta juba selline isend mis on VÄÄRT oma originaalsuses ja muudes asjaoludes( ntx putinile kuuluv restaureeritud sapikas ,selllel on ka oma väärtus kuigi auto on sama nagu enamik)

Mis auto tuleks siis taastamiseks osta, et üldsus selle heaks kiidaks Wink?



(29-08-2011, 18:01 PM)ryblik1 Kirjutas:  Lisan veel kord, kui sul on tegu sapakaga (mis pole just kuigi rariteetne sõiduk,tootmisarv ilmselt üle miljoni) siis anna minna nagu süda lustib, sellel autol ei ole väärtust, kui siis vaid personaalne( ntx kui sa oled sündinud selle auto tagasitmel Big Grin ) Siis ei tasu oma peakest vaevata küsimusega kas hakata oma ajusid keberniitima ja originaalvärvi säilitamise ja protsentide ja originaalsusega tegelema.

Samas pole GAZ 69 ju ka teab-mis rariteetne sõiduk (tootmisarvult), samas selle taastamist kiidetakse heaks (vähemalt on mulle selline mulje jäänud) - millest ikkagi selline vahe?

Sapakal on vähemalt pedagoogiline väärtus - et ärge järgi tehke Smile

Vasta


Sõnumeid selles teemas
Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: zerblat - 27-08-2011, 00:18 AM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: Veteran - 27-08-2011, 08:16 AM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: zerblat - 27-08-2011, 10:56 AM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: Talupoeg taluja - 27-08-2011, 11:08 AM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: zerblat - 27-08-2011, 12:00 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: dad - 27-08-2011, 20:31 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: Talupoeg taluja - 27-08-2011, 21:12 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: ryblik1 - 27-08-2011, 14:20 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: Talupoeg taluja - 27-08-2011, 15:11 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: zerblat - 28-08-2011, 01:58 AM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: Veteran - 28-08-2011, 09:10 AM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: zerblat - 28-08-2011, 15:34 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: taruvaras - 29-08-2011, 02:38 AM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: ryblik1 - 28-08-2011, 16:54 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: indrek - 29-08-2011, 07:09 AM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: Marcello - 29-08-2011, 10:57 AM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: zerblat - 29-08-2011, 11:18 AM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: spitfire - 29-08-2011, 14:04 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: ryblik1 - 29-08-2011, 14:29 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: zerblat - 29-08-2011, 15:41 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: kass - 29-08-2011, 17:20 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: zerblat - 30-08-2011, 11:50 AM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: ryblik1 - 29-08-2011, 18:01 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: Armex - 30-08-2011, 07:31 AM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: jurka - 30-08-2011, 12:10 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: zerblat - 30-08-2011, 12:18 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: aksel73 - 30-08-2011, 12:20 PM
RE: Vanaauto taastamisel tehasevärvi säilitamine - Autor: valdo - 30-08-2011, 14:40 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne