05-04-2012, 19:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2012, 19:09 PM ja muutjaks oli Tift.)
MeelisV - Multicar`i tagasilla laius on niisugune, et kui otsast otsani mõõta, siis õige tsuti üle 1400 mm, kui on rattad all, nagu Bertal, siis on rehvide keskkohtade vahe täpselt 1200 mm.
v6sa - revers on juba pööratud nurga alla, muidu ei saaks kardaani üldse külge. Momendil küll ei ole see ühendus veel paigas, sest on veel tagasildki lahti. Kavas on reversit keerata nii palju, kui vajalik, kuid nii vähe, kui võimalik .. Määrdeomadused ei muutu, kardaani nurgad vähenevad kohe kindlasti. Tagasilla ja reversi vahel on elastne kummimuhv ja see ei võimalda reversit tagasilla suhtes paremale poole keerata.
IP - kontroll peab olema. Mul on enesekontroll.. a see on vahel svipsus ja siis on ta oma poiss !
Sillu - noneh, tegelt pole need pildid praegu ka nii väga olulised, kuid huvi on täiesti olemas. Saksa herra juba taastatud masinad olid väga vahvad !
v6sa - revers on juba pööratud nurga alla, muidu ei saaks kardaani üldse külge. Momendil küll ei ole see ühendus veel paigas, sest on veel tagasildki lahti. Kavas on reversit keerata nii palju, kui vajalik, kuid nii vähe, kui võimalik .. Määrdeomadused ei muutu, kardaani nurgad vähenevad kohe kindlasti. Tagasilla ja reversi vahel on elastne kummimuhv ja see ei võimalda reversit tagasilla suhtes paremale poole keerata.
IP - kontroll peab olema. Mul on enesekontroll.. a see on vahel svipsus ja siis on ta oma poiss !
Sillu - noneh, tegelt pole need pildid praegu ka nii väga olulised, kuid huvi on täiesti olemas. Saksa herra juba taastatud masinad olid väga vahvad !