18-07-2012, 15:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2012, 15:54 PM ja muutjaks oli cesium.)
Tänud. Jube raske on selle haagise kohta leida infi.
Eraldi lonti neil ei mäleta, et oleks olnud. minu aru järgi töötas see süsteem nii- taga, väljavoolu otsa all, oli selline alus millel olid enamasti ilmsed läga kasutus jäljed. Väljavoolu otsas paistis olevat miski keerukam süsteem, et arvatavasti sai ventiili avada kabiinist või kusagilt eespoolt ja siis kas vabalt voolavana või pumba kaasabil sööstis see solk vastu seda lauakest ja sealt pritsis kauni kaarega laiali.
Olen korra sellist zil-i põllul sõitmas näinud, aga seda vilksamisi ja see krempel oli esimese otsaga minu poole, ehk et kuidas see täpselt töötas ma ei teagi.
Haagistel kaarrehve polnud, ilmselt kõige puuduse vaimus ei jagunud neid autodelegi või rändasid sealt E-de ja muu taolise samkompunni alla.
Eraldi lonti neil ei mäleta, et oleks olnud. minu aru järgi töötas see süsteem nii- taga, väljavoolu otsa all, oli selline alus millel olid enamasti ilmsed läga kasutus jäljed. Väljavoolu otsas paistis olevat miski keerukam süsteem, et arvatavasti sai ventiili avada kabiinist või kusagilt eespoolt ja siis kas vabalt voolavana või pumba kaasabil sööstis see solk vastu seda lauakest ja sealt pritsis kauni kaarega laiali.
Olen korra sellist zil-i põllul sõitmas näinud, aga seda vilksamisi ja see krempel oli esimese otsaga minu poole, ehk et kuidas see täpselt töötas ma ei teagi.
Haagistel kaarrehve polnud, ilmselt kõige puuduse vaimus ei jagunud neid autodelegi või rändasid sealt E-de ja muu taolise samkompunni alla.