Dnepr MT-10 1976.a
#32

Tere taas, kallis foorumirahvas,

Teen siis vahekokkuvõtte projektist. Arenguid ja tegemisi on olnud nii palju, et võiks väiksemat sorti teleseriaali tegemistest vändata. Emotsioonispektri kõik kirkamad värvid käisid külmast garaažist läbi.

Talvega pusisime mootorile kap. remonti teha:
- Käigukast juppideks, laagrid-simmerid vahetatud, muud kuluosad paistsid normis.
- Mootor osadeks, laagrid-simmerid, uus väntvõll, esikaas, õlipump, uued saaled, sõrme puksid, kolvid-rõngad uued, silindrid hoonitud
- Plokikaantes läks ka kogu kupatus tegemisse - uued klapid, juhtpuksid jne

Karburaatorid sain uued, K68, sebisin Venemaalt, maksis €50.-/paar. Originaal Pekar ei ole, mingi Hiina koopia.
Kogu krempel passis kenasti kokku ja kui esimest korda vänta andsin, siis oli küll üksjagu s*tta püksis, sest ka minu kapitalistliku keskklasi keha ei suutnud asja vändast ringi ajada.
Abiks tuli köis ja auto. Vedasime külarahva naeruks tsiklit paar tiiru põlla peal ringi ja sai mootori lahti.
Käima läheb isegi ka. Kui vanade 301 karbussidega olid nipid selged, kuidas külmalt, kuidas soojalt käivitada, siis K68 veel nii selge ei ole. Soojast peast käivitub hästi, külmalt annab ikka vändata.
Kõige ilusa kõrval on ka paar probleemi:
Pärast kestvat ühtlast sõitu, on küünlad tahmased. Selge on see, et segu on liiga rikas. Olen nõela madalamale lasknud, keskmisest asendist ühe pügala allapoole. Ikka sama tahmased. Segukruvi on kinnisest asendist poolteist pööret väljas.
Kuna sumpadest nähtavat suitsu tuleb vähe, välistasin sujuvalt õlirõngaste asendi ja arvan, et probleem võiks olla õhufiltris. Mul on see originaal jõhvipusaga õhufilter ja kahtlen, et kas sealt ikka tuleb õhku piisavalt peale.
On kellelgi samalaadset probleemi olnud? Ma siit foorumist leidsin analoogse jutu, kus keegi kodanik oli väiksema düüsi pannud. On sel mõtet või oleks mõistlikum jõhvi vähe hõredamaks trimmida?

Siis on see teadatuntud lisakanali puurimise teema K68-l. Eks see segu rikkust või vaesust mõjutab vähe või üldse mitte, aga kütuseosakeste dispersioon peaks küll paranema. Kas keegi teist on kanali puurimist ette võtnud?
Kolmes keeles foorumid läbi lapanud ja arvamused lähevad igal pool lahku, kes kiidab heaks, kes arvab, et see on jama.

Kontaktivaba süüde - on teadjatel häid soovitusi, missugust osta, kust saab ja midagi peaks jälgima mainitud süüte puhul?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 06-06-2012, 14:54 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: isandpauk - 06-06-2012, 18:58 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: Necro - 06-06-2012, 19:52 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 06-06-2012, 20:06 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: kass - 06-06-2012, 22:54 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: isandpauk - 06-06-2012, 22:29 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 06-06-2012, 22:45 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 06-06-2012, 23:11 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: kass - 07-06-2012, 08:53 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: muska71 - 07-06-2012, 12:14 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 07-06-2012, 09:26 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 08-06-2012, 13:01 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: ats97 - 08-06-2012, 13:21 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 08-06-2012, 13:28 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 13-06-2012, 09:57 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: Gravity - 13-06-2012, 18:33 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: isandpauk - 13-06-2012, 10:56 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: Sm.Autojuht - 13-06-2012, 19:51 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 20-06-2012, 08:44 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: isandpauk - 20-06-2012, 09:09 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: Rein - 20-06-2012, 10:43 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: isandpauk - 20-06-2012, 12:32 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 20-06-2012, 14:23 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: isandpauk - 20-06-2012, 15:47 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: Rein - 20-06-2012, 15:07 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 22-06-2012, 08:42 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: ats97 - 22-06-2012, 09:51 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 03-01-2013, 17:32 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 10-01-2013, 11:35 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: hellrix - 10-01-2013, 22:19 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 11-01-2013, 00:24 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 06-05-2013, 14:25 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: karpaadid - 06-05-2013, 17:16 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: myrakaru - 06-05-2013, 18:47 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 06-05-2013, 20:52 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 15-05-2013, 09:21 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 15-05-2013, 10:55 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: myrakaru - 15-05-2013, 14:37 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: Ishijupp - 15-05-2013, 19:57 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 15-05-2013, 22:33 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: myrakaru - 15-05-2013, 22:51 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 16-05-2013, 08:17 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: Wiki432 - 16-05-2013, 08:33 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 16-05-2013, 08:54 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 16-05-2013, 10:14 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: myrakaru - 16-05-2013, 10:29 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 16-05-2013, 10:51 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: myrakaru - 16-05-2013, 14:40 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 17-05-2013, 10:55 AM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: uko - 17-05-2013, 23:05 PM
RE: Dnepr MT-10 1976.a - Autor: shmanton - 18-05-2013, 08:30 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne