27-10-2012, 16:23 PM
(27-10-2012, 13:06 PM)weix1 Kirjutas: Esimesed Sierrad( laiade tuledega) omasid isegi mingisugust kompuutrit, kui ma ei eksiJah võtsid sõnad suust.Vana Scorpa on tõesti hea ja mõnus sõita.Ruumi salongis palju ja mugav.Mingis testis lõi ta raudselt oma lähimaid sama klassi konkurente Mercedes,BMW ja Opel just ruumikuse poolest.(kui esiiste on max.taha lükatud siis jääb taha ruumi"ikka igasugu tegevuste ja teemade jaoks b varuosad ka odavad-no nii kilohinnaga saadaval
Kuid Sierrast vaid tsipa vähem populaarsem oli teine Fordi mudel, Scorpio.
Vene autost sinna istudes oli see tõsine kultuurišokk , eriti kui sattus kätte Ghia varustustasemega isend Auto oli algupäraselt plaanitudki esinduslikuks ja kalleimaks Fordi mudeligammas ja vana Scorpa on tänapäevalgi täitsa hea ja mugav auto. Esimeste mudelite leidmine mis ei oleks lääpas ja läbiaetud on nüüd aga üsna raske.
Lammarites kahjuks enam nii lõbus pole kuna kõik "emexisse"või prügikasti saadetud Miinuseks muidugi kütusekulu.Minu eksemplaril(V6 2.4l) ikka 15l+.sajale linnas ja umb. 9 l.maanteesõidul.
Aga väheks on neid jäänd jah(vähemalt Tartus).Ise kasutan sedasama Scorpat viimased seitse aastat igapäevasõitudeks ja loodan jätkata
Scorpa 2012 a. seenemetsas
Scorpa lumevangis 2010 a.dets.
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn