15-02-2023, 16:04 PM
(15-02-2023, 12:05 PM)raulex Kirjutas: Kaubikute jaoks on vaja ühtainust EL tasemel seadusemuudatust.Tehtud - mõeldud. Ühtlasi väikelaevajuhtidele lambist 25 meetri asemel 32 meetrit? Ilma paberiteta lubada lisaks väikesekaliibrilisele õhkrelvale ka tulirelv, tingimusel et on toodetud taaskasutatavatest materjalidest?
Täiselektrilise kaubiku puhul B kategooria juhtimisõigus , teemaksude ja tahhograafi puudumine kuni 4500 kiloni. Ehk siis aku kaal täismassist maha.
Edasi teeb turg oma töö.
Sõiduautode puhul pole midagi lisaks vaja. 2035 on mõni üksik sisepõlemismootoriga uus automudel EL-s müügil (ilmselt mõni väikeauto), ETS2, uued saastenormid ja autotehaste tähelepanu elektrikatele suunamine on selleks ajaks oma töö teinud.
See, et suurel kiirusel liikuv suurem mass kuidagi suuremat ohtu võiks kujutada, ei tundu küll vist loogiline?
340 optimisti loodab, et selline selge sõnum motiveerib autotootjaid arendama ja parendama ja kui mahud suurenevad langeb ühiku hind.
279 pessimisti kardab, et kasvavad turud on teistes maailmajagudes: kui kommunikeerida autotootjatele, et nende tänased lahendused pole siin teretulnud, siis nad kergitavad viisakalt kaabut ja orienteeruvad muudele piirkondadele, vähenenud konkurents võimaldab üksikutel allesjäänutel teenida hiigelkasumeid.
21 hääleõiguslikku ei saanud küsimusest aru.