09-06-2014, 09:24 AM
(26-03-2014, 22:14 PM)pannkook Kirjutas:(26-03-2014, 21:12 PM)Janx Kirjutas: Minul kasutusel juba kaks aastat tavaline surulülilti, mis varem oli kasutusel signaali lülitina. Ei ole vahel ühtegi releed, pole midagi kärssama läinud. Käitab mootorit muide see Flint kaubanduse 2,8kw starter ja töötab väga hästi.
sama siin
Nii, eile leidsin aega ja hakkasin käivitusmootorit eemaldama oma T-40-l. Mõne poldi eemaldamiseks pidi ikka omajagu vaeva nägema + eelmise omaniku kultuurikiht, mida igaltpoolt veel maha pole pesta jõudnud. Lõpuks ta maha sai. Hooratas ei ole paraku just parimas seisus, hamba nurgad üsna ümarikud. Kui ei toimi, siis tuleb hammasvöö teistpidi keerata. Uus starter läks väga libedalt paikka, aga probleem tekkis juhtmevarudes, st ei leidnud kodust juhtmeid, millega saaks akult voolu starteri lülitisse ja lülitist starterile. Alguses plaanisin kasutada kombaini Sampo 10 juhtmeid ja lülitit, aga seal on elektriskeem keerulisem, st läbi relee-regulaatori ja sealt edasi tulevad lülitisse peenikesed juhtmed, mina aga ei saa oma sõrmejämedusi kaableid sinna pisikese kruvi alla kuidagi ühendada. Seega uuriks, mismoodi teised selle süsteemi ikkagi ühendasid, et vool normaalselt jookseks? Parim oleks veneaegne starteri lüliti (nagu pisikese võtmega), ehk on kellelgi üle?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170