04-04-2016, 11:17 AM
Jälle hulk aega töökojas toimetatud. Lõpetasin kabiini põranda servade tegemise ja sellega sai ka suurem osa tööst tehtud, mis veel teha vaja oli. Võtsin siis kabiini jälle ei tea mitmendat korda maha, kruntisin ja värvisin traktori sinise osa üle. Maha võetud kabiini ja selle detailid värvisin elevandiluu karva, nagu ta ka originaalis JUMZil on. Hetkeseis midagi sellist:
Sain lõpuks Ukrainast kätte ka roolivõimendi kolvi koos siibriga. Muide, maksumus Ukrainas Agromarketis tagasihoidlikud 22€, Tartus Vitamiini poes ainult kolb 108€... Kes vähegi roolivõimendi ja selle remondiga kursis on, teab, et roolivõimendi kolvil kulub siibri ava ovaalseks ja võimendi ei tööta enam korralikult. Uute juppide saamine on aga lähipiirkonnas piiratud. Uut kolbi on küll saada, aga siibrit pole mitte kuskilt võtta ja vana siiber poes riiulil olevasse kolbi ei sobi, kuna on pisut erineva mõõduga. Teoorias võiks selle siibri ka ise treipingis muidugi teha. Seega sai ka roolivõim lõpuks kokku laotud ja tagasi traktorile.
Jäänud on teha veel kapott 23 cm lühemaks ning õlid/mahlad sisse kallata ja käivitamine.
Sain lõpuks Ukrainast kätte ka roolivõimendi kolvi koos siibriga. Muide, maksumus Ukrainas Agromarketis tagasihoidlikud 22€, Tartus Vitamiini poes ainult kolb 108€... Kes vähegi roolivõimendi ja selle remondiga kursis on, teab, et roolivõimendi kolvil kulub siibri ava ovaalseks ja võimendi ei tööta enam korralikult. Uute juppide saamine on aga lähipiirkonnas piiratud. Uut kolbi on küll saada, aga siibrit pole mitte kuskilt võtta ja vana siiber poes riiulil olevasse kolbi ei sobi, kuna on pisut erineva mõõduga. Teoorias võiks selle siibri ka ise treipingis muidugi teha. Seega sai ka roolivõim lõpuks kokku laotud ja tagasi traktorile.
Jäänud on teha veel kapott 23 cm lühemaks ning õlid/mahlad sisse kallata ja käivitamine.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170