Praktika päev/ diisli kütusefiltrid
#1

Kui keegi tunneb ära selle teema siis siin võiks vaielda nii, et verd ja tatti lendab.

Kasutaja Moto555 see on põhiliselt sinule mõeldud.

Ilmselgelt pole sa kokku puutunud sellise viguriga nagu sa näed sellelt lingilt: http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=121553

(ei olnud endal head pilti võtta)

Ehk siis KURI KUULUS vag grupi kütuse filter mida kiruvad kõik mõistlikud inimesed.

Uuri seda filtrit ja saad äkki ise aru millest ma räägin!

Kui sa ei ole kokku puutunud sellise viguriga nagu elektriline lisa etteande pump siis ei ole sul õiget praktikat diisel pillidega olnud.

Jutu põhjal ma arvan, et sa oled vast pealt vaadanud, kuidas keegi vahetas mingil masinal kütte filtrit. (võin eksida, pole kohtunud sinuga, jutt jätab sellise mulje)


1. Mis asi on elektrooniline etteande pump ja milleks teda kasutatakse?

Kõrgsurvepump on ehitatud üles kahe kambri süsteemiga. Etteande pump tõmbab kütust paagist ja surub seda teise kõrgsurvepumba kambrisse, millest võtab plunser kütust ja surub seda pihustitesse. (kui tahad veel detailsemat seletust, siis küsi)

Kõrsurvepumba sisse on ehitatud rootor kütuse pump, mis imeb-surub diislit samal ajal.

Miks on osadel masinatel elektriline lisa pump vajalik?

Kui kütuse trass on piisavalt pikk siis ei suuda mehaaniline pump imeda kütet üles ja koormatakse liiga palju mehaanilist rootor pumpa millega lühendatakse kõrsurvepumba eluiga.
Elektriline LISA etteande pump on selleks vajalik, et mitte koormata rootor pumpa ja kiirendada õhu süsteemist läbi käimist.

Nt: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Se...el_sensor/

Sellel lingil NR 1 ASI on elektriline lisa pump!

Kuna aastast 1999+ kasutatakse plunser kõrsurvepumpade asemel rootor ja commonrail süsteeme siis need on nii tundlikud kütuse suhtes, et ilma kütuse jahutava ja isoleeriva toimeta põlevad nad lihtsalt maha. (lisati elektriline lisa pump, et seda vältida)

(just sellepärast mulle ei meeldi uued diisel pillid)

2. Filtrid

Ülaltoodud lingil olev Vag grupi filter on see peletis/jebiitaja millest mina eelnevalt nii pingsalt rääkisin.

Kuna tootjad said ise ka aru, et see filter on sita häda siis teised masinad kasutavad kõik normaalseid süsteeme - tagasivool otse paaki!

Kui ei ole kogemust erinevate pillidega siis tõesti ei tea millest ma räägin!

Traktor T-40 kasutab tehasest sama süsteemi, et suunatakse pumba ja pihustite tagasivool peen filtri korpusesse, millest (teoorias) läheb osa ka tagasi paaki. Reaalses elus on traktoril (koormuse all) nii suur kütuse tarbimine, et üle ei jäägi midagi.

Hakakem vaidlema.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: phyl - 14-02-2013, 22:13 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: volrem - 14-02-2013, 22:36 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: phyl - 14-02-2013, 23:23 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: genn - 15-02-2013, 00:01 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: Moto555 - 15-02-2013, 10:09 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: phyl - 15-02-2013, 15:12 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: v6sa - 15-02-2013, 15:25 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: mlsluik - 15-02-2013, 10:34 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: diesel - 15-02-2013, 10:47 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: tito - 15-02-2013, 13:12 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: phyl - 15-02-2013, 19:25 PM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: Tift - 16-02-2013, 02:21 AM
RE: Praktika päev/ diisli kütusefiltrid - Autor: Janka - 16-02-2013, 15:53 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne