06-01-2023, 19:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2023, 19:26 PM ja muutjaks oli Jansa.)
Jansa võrdluses on üks ja sama auto, samal päeval, mõlemad mitte-taksona. Sellepärast need iizi ja ka lkf-i numbrid nii ulmelised tundusidki. Enne oli mul mingi kõksukasko, 17 euri kuu, mis detsembriga läbi sai (aga sellist teenust ei paistnud enam eksisteerivatki). Nii et ma aastase tavakindlustuse suurusjärku ikka enam-vähem teadsin.
Ma ei saa praegu enam hetkenumberid kontrollida, kuna aastane leping tehtud ja üle kahe kuu ette ei taheta kindlustust müüa.
Takso ja äpitakso kindlustuses pole minuarust muud vahet, kui et see cachet suhtleb boldiga ja saab teada, kui mitu tundi sa reaalselt boltisid. Lepingut tehes pead jah ütlema, kui palju nädalas sõita tahad- 10, 20, 30 või 40 tundi. Vastavalt sellele tuleb hind. Kui lõhki lased, maksad ilmselt juurde.
Tavalise taksokindlustusega võid ka sõita, fikshind ja no limits.
Ma ei saa praegu enam hetkenumberid kontrollida, kuna aastane leping tehtud ja üle kahe kuu ette ei taheta kindlustust müüa.
Takso ja äpitakso kindlustuses pole minuarust muud vahet, kui et see cachet suhtleb boldiga ja saab teada, kui mitu tundi sa reaalselt boltisid. Lepingut tehes pead jah ütlema, kui palju nädalas sõita tahad- 10, 20, 30 või 40 tundi. Vastavalt sellele tuleb hind. Kui lõhki lased, maksad ilmselt juurde.
Tavalise taksokindlustusega võid ka sõita, fikshind ja no limits.