31-03-2019, 13:39 PM
(31-03-2019, 11:13 AM)muska71 Kirjutas:(31-03-2019, 08:41 AM)pannkook Kirjutas: peale seda, kui filtri kohale punni panin ja tagasivoolu vaid paaki suunasin, käis nagu päris.
Mis põhjusel see vedelik üldse tagasi filtrisse suunatakse?
Kompressoritrikki seekord ei läinudki tarvis...
päris orginaal siis tagasivool läheb otse pealevoolu,kõrgsurvest tulev.asju saab mitut moodi ehitada ja juu siis oli nuss mõnus.inseneril vast polnud paremaid mõtteid ideid.
Filtrisse suunatakse, et vähendada paagist kaasa saadetava saasta kogust. Teisalt et väendada voolikute meetrite arvu. Maru tülikas on eest taha saata kolme 2m pikkust voolikut. Vene ajal oli see kahtlane tegevus. Kahest piisas. (otseselt piisaks ka ühest ainult pealevõtust, kuid siis oleks süsteem räiges vaakumis ja lõppeks kehvasti)
Teisalt pöörispea pumba puhul seda muret ei ole. Seal on tagasivool peenema toruga lahendatud. Ridapumbale topitakse aga 10mm voolik ka tagasvoolu. See on riskibisnes. Korraliku pumbaga probleeme pole. Aga kui pump on õre ja õlid ka vahetamata pumbal aastaid, siis kutsub see probleeme esile. Korralikul ORIGINAAL süsteemil, mis on vähe töötanud õigustab tagasivoolu saatmine etteandepumpa ja sealt filtrisse igati. Kulunud ja üleremonditud tegelastel tuleb kukalt kratsida.
Filtri pealt tagasivoolu kinnipanek ei ole ka samas hea idee. Mu viimasel ostetud masinal oli nii, et kas selle tõttu, kuid igatahes jõi mootor 1/3 kütust rohkem kinnise tagasivooluga vs hilisema originaal süsteemiga. Samas seal samamoodi peenike toru õigustab end, ei tohi panna 4mm toru asemel 8 või 10mm´st.
Ma ei tea kuidas teised on suhtumisel. Kuid ise olen viimasel ajal aru saanud, et mida korralikum ja vähem töötanud on masin seda vähem teda näppida. Ainult hooldus-hooldus-hooldus ja purunenud asjade parandus. KUi juba remontimine pihta hakkab, siis sellele lõppu ei paista kuskilt otsast tulevat. Ja kes seda närvikulu siis tahab
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.