13-12-2013, 23:11 PM
(12-12-2013, 23:44 PM)motamees Kirjutas:Tegelikult on pidev nelivedu "libisevalt" läbi vahekasti s.t. kui tagumised hakkavad liigselt kraapima siis haagib esimesed appi.(12-12-2013, 21:28 PM)Buzzet Kirjutas: Nival saab nelikveo pidevaks lülitada läbi vahekasti ...Nagu juba eelnevalt öeldudon Nival ilma lülitamata pidev nelivedu.
Busset´i loogika järgi saab selle lülitada pidevast üksveost pidevaks kaksveoks.
1. EI PRUUGI ALATI LÜLITUDA
2.JA KUI TALVEL TUISUVAALU KURVIS LÄBIDES OOTAMATULT LÜLITUB - isiklik kogemus koos katuse vahetusega .
Saab sunniga panna ka neliveo s.t. "nullitakse sidur vahekastis". Kuna ise olen sõitnud mitu aastat mööda erinevaid maastikke kuid ei ole ise kaste sildasid lahti võtnud siis võib olla sõna "SIDUR" mitte kõige õigem aga põhimõtteliselt asi nii töötab.
Samas on nelivedu välistatud kuna neljast rattast saab tänu difritele haakida ainult kaks kergemini keerlevat ratast. Oleks venelastel olnud oidu teha kasvõi tagasild Nival teha (GAZ 66-vist) põhimõttel oleks tulemus juba tunduvalt parem (maastikul muidugi mitte maanteel)