08-01-2022, 22:53 PM
Sai ostetud siin selline saag nagu Makita EA3201S
Alguses kahtlustasime süütepooli viga. See osutus tõeks. Siis aga ka uue pooliga ei kõssanud. Harutasin sae enda jaoks mõttes laiali ja avastasin, et tegelikult on viga hoopis selles, et süüde ei ole õigel ajal. Kontrollides see selguski. Liig hiline. Seal kus peaksid olema magnetid, seal hoopis ribid ja tühi koht. Nimelt on sael valatud kiiluga hooratas, võllile aga on pisike lohk sisse tehtud. Jutu järgi keegi ei olnud midagi vahetanud ja viga oli siis töö käigus tekkinud. Üks tark saeparandaja väitis, et ma võiksin selle kiilu maha viilida ja süüte õigesse kohta niisama keerata. Ma muidugi kahtlesin, kas paljalt koonuse peal asi püsima jääks, aga midagi teha ka muud ei saanud. Viilisin siis kiilu maha hooratta seest ja panin enam-vähem oma mõistuse järgi hooratta paika. Oligi asi lahendatud.
Ennem sai siin ka mõttes targutatud.... mis moodi selline asi üldse sai juhtuda. Väntvõll oli terve ja jooksis juba näpuvahel keerates täiesti sirgelt, kaelad ühes tükis tehtud.... kõik ilus värske ja sile. Lõpuks ei saanudki siis teada, et kas hooratas vahetatud, väntvõllile kiilukoht valesti tehtud... või mida iganes. Aga see saag oli ennemalt kenasti töötand.
Üks sõber elektrik pakkus välja, et järsku süütepool tehase poolt nii tark, et otsis ise õige koha sädeme andmiseks üles ennemalt.
Sael oli ka pisike karburaatori viga, algul ei andnud tühikäiku kuidagi parajaks keerata. Hetkel saag töötab ja sai sõbrale üle antud. Näis kaua see ilma kiiluta kooslus püsib. Ennetuseks sai ka vahetatud õhuke mutter paksema vastu ja ka keermeliimiga kokku. Kahjuks siin ligidal polnud ka kellegil samasugust saagi, et oleks pilgu peale visanud ja osi võrrelnud.
T.
Alguses kahtlustasime süütepooli viga. See osutus tõeks. Siis aga ka uue pooliga ei kõssanud. Harutasin sae enda jaoks mõttes laiali ja avastasin, et tegelikult on viga hoopis selles, et süüde ei ole õigel ajal. Kontrollides see selguski. Liig hiline. Seal kus peaksid olema magnetid, seal hoopis ribid ja tühi koht. Nimelt on sael valatud kiiluga hooratas, võllile aga on pisike lohk sisse tehtud. Jutu järgi keegi ei olnud midagi vahetanud ja viga oli siis töö käigus tekkinud. Üks tark saeparandaja väitis, et ma võiksin selle kiilu maha viilida ja süüte õigesse kohta niisama keerata. Ma muidugi kahtlesin, kas paljalt koonuse peal asi püsima jääks, aga midagi teha ka muud ei saanud. Viilisin siis kiilu maha hooratta seest ja panin enam-vähem oma mõistuse järgi hooratta paika. Oligi asi lahendatud.
Ennem sai siin ka mõttes targutatud.... mis moodi selline asi üldse sai juhtuda. Väntvõll oli terve ja jooksis juba näpuvahel keerates täiesti sirgelt, kaelad ühes tükis tehtud.... kõik ilus värske ja sile. Lõpuks ei saanudki siis teada, et kas hooratas vahetatud, väntvõllile kiilukoht valesti tehtud... või mida iganes. Aga see saag oli ennemalt kenasti töötand.
Üks sõber elektrik pakkus välja, et järsku süütepool tehase poolt nii tark, et otsis ise õige koha sädeme andmiseks üles ennemalt.
Sael oli ka pisike karburaatori viga, algul ei andnud tühikäiku kuidagi parajaks keerata. Hetkel saag töötab ja sai sõbrale üle antud. Näis kaua see ilma kiiluta kooslus püsib. Ennetuseks sai ka vahetatud õhuke mutter paksema vastu ja ka keermeliimiga kokku. Kahjuks siin ligidal polnud ka kellegil samasugust saagi, et oleks pilgu peale visanud ja osi võrrelnud.
T.