10-12-2022, 15:33 PM
Pakuks, et kusagil on ikkagi õhuleke mis mis külma mootoriga on piisav mootori töö häirimiseks.
Vahel on aidanud ka suht barbaarne lähenemine. Ajad sae käima ja siis keerad düüse lahti seni kuni veel suudab käia. Peseb selle vaigupiisa välja mis kanalis mängib. Regullid uuesti kõrva järgi paika ja korras.
Just mürasin oma P5000 käimaajamisega. Vahel töötas külmalt vahel samad sümptomid. Külmalt nälg mingi minut aega. Ei tahtnud hästi käima jääda.
Silma järgi ei saanud midagi aru.
Igaks juhuks pistsin uue lõdviku mis ühendab karburaatorit ja silindrit ning uus läks ka impulstoru tihend.(P5000 on neid kahte mõõtu!!) .
Nüüd paugu pill. Tänase - 10 kraadiga 5-6 tõmmet ja käis ilma probleemideta.
Kärsitusest sai korraga mõlemad detailid uued pandud. Oleks võinud statistika mõttes ühekaupa vahetada. Saanuks ehk selgema pildi kummas kummilutis viga peitus.
Vahel on aidanud ka suht barbaarne lähenemine. Ajad sae käima ja siis keerad düüse lahti seni kuni veel suudab käia. Peseb selle vaigupiisa välja mis kanalis mängib. Regullid uuesti kõrva järgi paika ja korras.
Just mürasin oma P5000 käimaajamisega. Vahel töötas külmalt vahel samad sümptomid. Külmalt nälg mingi minut aega. Ei tahtnud hästi käima jääda.
Silma järgi ei saanud midagi aru.
Igaks juhuks pistsin uue lõdviku mis ühendab karburaatorit ja silindrit ning uus läks ka impulstoru tihend.(P5000 on neid kahte mõõtu!!) .
Nüüd paugu pill. Tänase - 10 kraadiga 5-6 tõmmet ja käis ilma probleemideta.
Kärsitusest sai korraga mõlemad detailid uued pandud. Oleks võinud statistika mõttes ühekaupa vahetada. Saanuks ehk selgema pildi kummas kummilutis viga peitus.
Aquila captas non muscas.