GAZ 53 süütesüsteem
#7

B-patarei ehk aku.
K-katuška zaziganie ehk süütepool.
D-datsik ehk andur.Antud juhul kontaktid siis.
Süütepoolile tuleb vool läbi eeltakisti(B-klemm poolil)ja läheb edasi kommutaatorisse, kus see juhe ühendatakse massiga kui kontaktid on koos ja lahti kui kontaktid lahti.
Plokil on veel klemm + või +B ja sinna peab tulema süütega koos vool ja see on võetud reeglina sellesama eeltakisti algusest, kust sinna vool siseneb(peenem klemm ja 2 juhet).
Keskmine klemm variaatoril on ühendatud starteri releega ja sealt antakse sinna vool käivitades et tõsta süütepooli läbivat voolu.
Kui see juhe puutub massi või on pandud valele relee klemmile võtab see osa voolu ära poolilt ja jamad algavad...
Kontrolliks on kaval see juhe maha võtta ja kui jama kaob on viga käes.
Kui ei, siis võib süütepool olla lühiskeerdudega ja tahab seepärast suurt voolutugevust saada et käiks.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
GAZ 53 süütesüsteem - Autor: insche - 03-02-2014, 21:53 PM
RE: GAZ 53 süütesüsteem - Autor: Tegelane5 - 03-02-2014, 22:04 PM
RE: GAZ 53 süütesüsteem - Autor: aavu - 03-02-2014, 22:16 PM
RE: GAZ 53 süütesüsteem - Autor: insche - 03-02-2014, 22:37 PM
RE: GAZ 53 süütesüsteem - Autor: hellrix - 03-02-2014, 23:06 PM
RE: GAZ 53 süütesüsteem - Autor: aavu - 03-02-2014, 23:09 PM
RE: GAZ 53 süütesüsteem - Autor: 2715 - 04-02-2014, 00:02 AM
RE: GAZ 53 süütesüsteem - Autor: insche - 04-02-2014, 08:40 AM
RE: GAZ 53 süütesüsteem - Autor: ukfmx - 23-02-2015, 22:41 PM
RE: GAZ 53 süütesüsteem - Autor: h2rra - 23-02-2015, 23:25 PM
RE: GAZ 53 süütesüsteem - Autor: Tsistern - 24-02-2015, 00:38 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne