13-03-2016, 05:57 AM
Köigepealt sai siis tagarummul laagrid ja simmerid vahetatud, kuna üks laager oli töesti körisev.
Peapöhjuseks simmeripinna kulumine hammasratta hoidjal, mis läeb ka seetöttu vahetusse (kui aega hiljem üle jääb, proovin omalöbuks taastada pinda). Simmerid on lisa-välishuulikuga:
Kuna rummulaagrid ei kipu hooaega vastu pidama, siis valisin, erinevalt originaalidest mis olid metallkattega, uued laagrid kummitihendiga:
Samas viin ellu ka varuplaani, olgugi et kummikatetega laagritega ma seda veel kasutama ei hakka. Nimelt panen rummule määrdenipli, et peale igat söitu täita laagrid värske määrdega. Vahehülsi ja rummu vahel on ruumi väga väge, seega kaalu palju määre juurde ei too:
Loodan, et keskelt määret sisse pannes läeb see mölemale poole vördselt:
Kui nüüd kummikatetega laagrid ka vasta ei pea, siis panen uued laagrid ilma kateteta ja hakkan määrima.
Peapöhjuseks simmeripinna kulumine hammasratta hoidjal, mis läeb ka seetöttu vahetusse (kui aega hiljem üle jääb, proovin omalöbuks taastada pinda). Simmerid on lisa-välishuulikuga:
Kuna rummulaagrid ei kipu hooaega vastu pidama, siis valisin, erinevalt originaalidest mis olid metallkattega, uued laagrid kummitihendiga:
Samas viin ellu ka varuplaani, olgugi et kummikatetega laagritega ma seda veel kasutama ei hakka. Nimelt panen rummule määrdenipli, et peale igat söitu täita laagrid värske määrdega. Vahehülsi ja rummu vahel on ruumi väga väge, seega kaalu palju määre juurde ei too:
Loodan, et keskelt määret sisse pannes läeb see mölemale poole vördselt:
Kui nüüd kummikatetega laagrid ka vasta ei pea, siis panen uued laagrid ilma kateteta ja hakkan määrima.
Arrogance diminishes wisdom !