07-08-2017, 08:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2017, 01:10 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Kuna varusumbuti olemas, siis nagu polnud rohkem tarvis juurde.
Kuid ikkagit jäi kripeldama see kolmas sumbuti, mis kaasa tuli. See pole originaal, vaid nn järelturu oma, kuid teeb ju töö samamoodi ära.
Selle seis oli ka päris paha. Korpuse lahtivöetavasse otsa oli neetide jaoks auke juurde puuritud, needid olid augud ära logistanud, poltide jaoks mutreid enam sees polnudki, sisetoru oli paigatud korduvalt kuid ikkagit pooleks. Korpust on küll rehv kulutanud, kuid läbivat vigastust pole.
Kuna tuju just öige oli, siis otsustasin ka selle korda teha. Aga jällegi pisikese tagamötte ning aga-ga.
Üks tagamöte on see, et annan ta oma söbrale tema poja tsikli jaoks tagavaraks, kuna tal küljes ka samasugune ja ühtki varuks pole.
ps Palju närverahustavam on, kui on teine sumbuti asemele panna kohe, kui küljesolnul villa vahetama hakkad. Ja villavahetusest ei pääse ka siis mitte, kui segud normaalseks timmitud on ja söitjad korralikke tuure annavad ... tegemist ju siiski 2-taktilisega ja vöistlusmasin üldse ilma suitsuta ... riskantne.
Teine tagamöte on see, et pole ammu gaasipitsiga köva-joodis jootmist teinud. Ja kui miskit liialt harva teha, siis kas üldse unub ää vöi tuleb sitasti välja. Ehk siis praktikat vaja. Ja mis oleks veel parem praktiseerimiseks kui detail, mis peaks hästi välja tulema, kuid pole ka katastroof kui nässu läeb.
Seega gaasipitsiga köva-joodis jootmise harjutamine/meeldetuletamine/käesoojashoidmine
Kuid ikkagit jäi kripeldama see kolmas sumbuti, mis kaasa tuli. See pole originaal, vaid nn järelturu oma, kuid teeb ju töö samamoodi ära.
Selle seis oli ka päris paha. Korpuse lahtivöetavasse otsa oli neetide jaoks auke juurde puuritud, needid olid augud ära logistanud, poltide jaoks mutreid enam sees polnudki, sisetoru oli paigatud korduvalt kuid ikkagit pooleks. Korpust on küll rehv kulutanud, kuid läbivat vigastust pole.
Kuna tuju just öige oli, siis otsustasin ka selle korda teha. Aga jällegi pisikese tagamötte ning aga-ga.
Üks tagamöte on see, et annan ta oma söbrale tema poja tsikli jaoks tagavaraks, kuna tal küljes ka samasugune ja ühtki varuks pole.
ps Palju närverahustavam on, kui on teine sumbuti asemele panna kohe, kui küljesolnul villa vahetama hakkad. Ja villavahetusest ei pääse ka siis mitte, kui segud normaalseks timmitud on ja söitjad korralikke tuure annavad ... tegemist ju siiski 2-taktilisega ja vöistlusmasin üldse ilma suitsuta ... riskantne.
Teine tagamöte on see, et pole ammu gaasipitsiga köva-joodis jootmist teinud. Ja kui miskit liialt harva teha, siis kas üldse unub ää vöi tuleb sitasti välja. Ehk siis praktikat vaja. Ja mis oleks veel parem praktiseerimiseks kui detail, mis peaks hästi välja tulema, kuid pole ka katastroof kui nässu läeb.
Seega gaasipitsiga köva-joodis jootmise harjutamine/meeldetuletamine/käesoojashoidmine
Arrogance diminishes wisdom !