12-12-2018, 01:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2018, 01:23 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Kuna ma sellist töste-protseduuri varem teinud pole, siis mötlesin natukse aega, kus see saani raskuskese pikisuhtes on. Löpuks otsustasin panna esimese tala mootori taha. Hiljem selgus, et see suht öige koht ongit ... kui saani niisama tösta. Kui aga on plaan tagasild eemaldada, siis tuleb esimene tala ettepoole kuskile panna, muidu kaalub mootor üle.
Rahul aga ei ole tagumiste osadega. Ärapöörata mul neid vaja ei ole, mahuvad püstiasendis ka saani alt läbi, kui rakist alla lükata. Plaan on need jäigemaks teha (puksid vahele ja polt pisi-pingega kinni) vöi siis üldse statsionaarse kummipuksiga asendada, näiteks nagu GAZ 53-e mootoripadi.
Ja vöis tagasillalt jubinaid küljest kruttima hakata. Hoolde saavad mölemad amordid ja uued laagrid köigile rullidele. Puksid niisama puhtaks ja uus määre, kontrollin üle ka määrdeniplid.
Rahul aga ei ole tagumiste osadega. Ärapöörata mul neid vaja ei ole, mahuvad püstiasendis ka saani alt läbi, kui rakist alla lükata. Plaan on need jäigemaks teha (puksid vahele ja polt pisi-pingega kinni) vöi siis üldse statsionaarse kummipuksiga asendada, näiteks nagu GAZ 53-e mootoripadi.
Ja vöis tagasillalt jubinaid küljest kruttima hakata. Hoolde saavad mölemad amordid ja uued laagrid köigile rullidele. Puksid niisama puhtaks ja uus määre, kontrollin üle ka määrdeniplid.
Arrogance diminishes wisdom !